Μεγαλώνει η «οικογένεια» ΜΤ;

Τι γίνεται τελικά με τα ΜΤ; Έχουμε ήδη δει και δοκιμάσει το μεγάλο ΜΤ-01, ενώ το ίδιο συνέβη και με το μικρότερο ΜΤ-03, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε τα σχέδια για το project MT-OS, το οποίο και είδαμε για πρώτη φορά στην έκθεση στο Παρίσι. Φήμες αναφέρουν τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου με το όνομα ΜΤ-02.

 
Αυτή αναμένεται να είναι η τελευταία προσθήκη της Yamaha στη γκάμα των μοντέλων ΜΤ. Όλα ωραία μέχρι εδώ, αλλά με τι κινητήρα θα μπορούσαμε να δούμε στους δρόμους μία τέτοια μοτοσικλέτα; Η λογική λέει ότι εφόσον η Yamaha χρησιμοποίησε το μοτέρ του μεγάλου της cruiser με τα 1.700 κυβικά για το ΜΤ-01 (το οποίο είναι περισσότερο ένα μοντέλο-έμβλημα, παρά μία μοτοσικλέτα με πολλά υποσχόμενες…επιδόσεις στις πωλήσεις!), και έβαλε ήδη το μονοκύλινδρο σύνολο του ΧΤ στο ΜΤ-03, τότε οι υποψίες (και οι ελπίδες μας) πέφτουν επάνω στο δικύλινδρο εν σειρά μοτέρ του TDM, από το οποίο μάλιστα δεν αποκλείεται να πάρει και στοιχεία για το πλαίσιο. Μπορεί φυσικά το μοτέρ του TDM να έχει λιγότερη δύναμη και ροπή από εκείνο του ΜΤ-01, όμως από την άλλη είναι ελαφρύτερο και έχει μικρότερο όγκο, χαρακτηριστικά τα οποία θα ταιριάζουν «γάντι» στο ΜΤ-02, το οποίο αναμένεται να είναι και η πιο σπορτίβ έκδοση της γκάμας.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ