Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
  • Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές

Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές

Δικύλινδρος κινητήρας 698cc με 70 άλογα και ψεκασμό της Bosch
Αναρτήσεις Marzocchi και Brembo δαγκάνες εμπρός
Πλαίσιο χωροδικτύωμα και βάρος στα 238 κιλά γεμάτη
Έγχρωμη TFT οθόνη, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα στα 6.695 ευρώ

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

Δικύλινδρος κινητήρας 698cc με 70 άλογα και ψεκασμό της Bosch

Η QJMOTOR ανανεώνει την σειρά SRT, με τα νέα μοντέλα S, δίνοντάς τους νέα εμφάνιση και ανανεώνοντας τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Ο μεγάλος αδελφός, το SRT 700S εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 698cc, με μέγιστη απόδοση 70 ίππων στις 8.000 σαλ και ροπή 70 Nm στις 6.000 σαλ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch προσφέρει στο μοντέλο την χαμηλή κατανάλωση των 4,6λ/100χλμ σύμφωνα με την εταιρεία, κάτι που σημαίνει ότι με το μεγάλο ρεζερβουάρ 19,5 λίτρων η αυτονομία του θα ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα, στοιχείο πολύ θετικό για τα μεγάλα ταξίδια.

Αναρτήσεις Marzocchi και Brembo δαγκάνες εμπρός

Τα περιφερειακά του νέου SRT 700S είναι υψηλής ποιότητας, από γνωστές εταιρείες στον χώρο της μοτοσυκλέτας με πολυετή εμπειρία. Οι ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων που βρίσκονται στους δύο δίσκους 320 χλστ εμπρός, είναι της Brembo, ενώ στον πίσω τροχό τοποθετείται ένας δίσκος 260 χλστ με ένα μεγάλο έμβολο 34 χλστ. Οι αναρτήσεις είναι της ιταλικής Marzocchi και αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ εμπρός με 145,5 χλστ διαδρομής και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών εμπρός και πίσω και το κατατάσσουν στην sport touring κατηγορία, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι "θα πει όχι" σε μία ήπια χωμάτινη διέλευση που θα βρεθεί στο διάβα σου κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού, αφού έχει αρκετή απόσταση από το έδαφος και η θέση οδήγησής του είναι αρκετά όρθια. Τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω και τα πρώτης τοποθέτησης είναι της Pirelli χαρίζοντας ένα σταθερό κράτημα και αίσθηση σιγουριάς στον αναβάτη σε κάθε στροφή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλαίσιο χωροδικτύωμα και βάρος στα 238 κιλά γεμάτη

Το ισχυρό ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτυώματος του SRT 700S, χαρίζει στο σύνολο υψηλά επίπεδα ακαμψίας σε συνδυασμό με τον κινητήρα, ενώ το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο και επίσης ατσάλινο σωληνωτό. Το ψαλίδι κατασκευάζεται από χυτό αλουμίνιο και συνδράμει στην μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας, το οποίο φτάνει τα 238 κιλά με την μοτοσυκλέτα γεμάτη και έτοιμη για δράση. Το βάρος αυτό, μπορεί να μην είναι χαμηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας αλλά υπολογίζεται με την προσθήκη αρκετών αξεσουάρ τα οποία περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως προστατευτικά κάγκελα, σχάρες και κεντρικό σταντ. Οι προσθήκες αυτές μάλιστα είναι πολύ σημαντικές και επιτρέπουν στον αναβάτη να τοποθετήσει τριβάλιτσο στην μοτοσυκλέτα (κεντρική και πλευρικές), χωρίς το έξτρα κόστος τοποθέτησης βάσεων.

Έγχρωμη TFT οθόνη, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα στα 6.695 ευρώ

Ο νέος σχεδιασμός του μοντέλου αποπνέει έναν δυναμισμό και μία πιο κάθετη διάταξη, η οποία έχει αποκτήσει μεγαλύτερη απήχηση τα τελευταία χρόνια λόγω των Rally μοτοσυκλετών και εκατέρωθεν του LED κεντρικού προβολέα υπάρχουν δύο κομψά DRL σαν "φρύδια". Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μία μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα, Bluetooth και Wi-Fi, στην οποία αναγράφεται η θερμοκρασία του κινητήρα, η ώρα, η ταχύτητα στο κιβώτιο και όλες οι πληροφορίες που μπορεί να χρειαστεί ο αναβάτης, ενώ δίπλα από αυτήν, μία θύρα φόρτισης με υποδοχή USB αλλά και Type C φροντίζει ώστε να μην ξεμείνεις ποτέ από μπαταρία. Οι προστατευτικές χούφτες στηρίζονται σε μία στιβαρή αλουμινένια μπάρα, ενώ η νέα, επανασχεδιασμένη σέλα είναι θερμαινόμενη για τον αναβάτη και δύο επιπέδων με το κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη να είναι ξεχωριστό. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης θερμαινόμενα γκριπ, τα οποία κάνουν την οδήγηση κατά τους χειμερινούς μήνες πολύ πιο άνετη. Έτσι κι αλλιώς όπως όλοι γνωρίζουμε, η Ελλάδα είναι μία από τις λίγες χώρες της Ευρώπης όπου οι αναβάτες μετακινούνται με μοτοσυκλέτα καθ` όλη την διάρκεια του χρόνου και μπορεί να την χρησιμοποιούν και ως το μοναδικό μέσο μετακίνησής τους. Το νέο QJMOTOR SRT 700S έρχεται στα μόλις 6.695 ευρώ, μία τιμή πολύ ανταγωνιστική για τα χαρακτηριστικά της και τις ανέσεις που προσφέρει.