Αυτό είναι το νέο Beverly Cruiser 500, το οποίο απέκτησε νέο κινητήρα και πολύ… χρώμιο. Και δεν είναι δημιούργημα κάποιου τρελαμένου βελτιωτή, αλλά της ίδιας της Piaggio, η οποία αποφάσισε να δώσει έναν πιο easy rider χαρακτήρα στο μοντέλο της, τουλάχιστον ως προς την εμφάνιση.
Το Beverly Cruiser 500 είναι η νέα έκδοση του δημοφιλούς scooter, η οποία κυκλοφορεί παράλληλα με το γνωστό μας Beverly 500. Αφορμή για τη νέα έκδοση στάθηκε η ανάγκη αντικατάστασης του παλιού κινητήρα με ένα νέο που θα πληροί τις προδιαγραφές Euro 3. Φαίνεται, όμως, ότι κατά τη συγκεκριμένη διαδικασία, οι σχεδιαστές της Piaggio είχαν μεγάλα κέφια και άρπαξαν τα μολύβια τους (ή τα laptop τους, αν προτιμάτε), με αποτέλεσμα τη νέα αισθητική του Beverly, το οποίο κερδίζει επάξια το προσωνύμιο Cruiser. Παρά το γεγονός, πάντως, ότι η νέα έκδοση ελάχιστα μοιάζει εξωτερικά με την παλιά και ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος, σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει στο χαρακτήρα και τη συμπεριφορά του μεγάλου scooter. Παραμένει ένα άνετο και γρήγορο μέσο μετακίνησης, το οποίο μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η βασικότερη αλλαγή αφορά στον κινητήρα, ο οποίος είναι καινούριος. Ο νέος Master 500 της Piaggio πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 3. Η ιταλική εταιρία, μάλιστα, αποφάσισε να αυξήσει τη χωρητικότητά του κατά 33 κ.εκ., ώστε να γίνουν οι απαραίτητες οικολογικές τροποποιήσεις, χωρίς να μειωθούν τα επίπεδα της ισχύος. Έτσι, η ισχύς του Beverly Cruiser είναι αυξημένη κατά μισό ίππο και φτάνει τους 39,5 στις 7.250 σ.α.λ. και η ροπή του παραμένει στα 4,3 kgm στις 5.000 σ.α.λ.. Οι αλλαγές που έγιναν στον κινητήρα, επιπλέον, δεν επηρέασαν τη λειτουργία του, καθώς παραμένει γραμμικός, ροπάτος και ικανός να εκμεταλλευτεί την ισχύ του σε όλο τα φάσμα των στροφών. Εντυπωσιακό, τέλος, είναι το αποτέλεσμα που είχαν οι αλλαγές αυτές στην κατανάλωσή του, καθώς αυτή δεν ξεπερνά τα 5,8 λίτρα στα 100 χλμ. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Beverly Cruiser στο τεύχος 15 που κυκλοφορεί.