Στη θέα του CRF 230 δεν μπόρεσε να αντισταθεί η HM (ιταλική εταιρία μετατροπών motocross σε enduro της Honda), που επεμβαίνοντας πάνω στο καθαρόαιμο μοτοσικλετάκι της ιαπωνικής φίρμας το μεταμόρφωσε για την καθημερινή χρήση, χωρίς να αλλοιώσει τα αγωνιστικά entry level γονίδιά του.
Η Honda με το πρώτο CRF 450 που παρουσίασε, έκανε όλη τη χωμάτινη κοινότητα να στρέψει το βλέμμα της πάνω του. Η τεχνολογική του υπεροχή, το αλουμινένιο του πλαίσιο και τα φιλικά του χαρακτηριστικά γρήγορα το ανέδειξαν σαν ένα από τα πιο καλοπουλημένα motocross. Έχοντας η Honda καθιερώσει το όνομά της ψηλά στην κατηγορία των MX μοτοσικλετών, τόσο στην μεγάλη (450 κ. εκ. 4Τ) όσο και στη μικρή (250 κ. εκ. 4Τ), δεν είχε παρά να διευρύνει την οικογένεια των CRF με μερικά καινούργια μέλη, στις σέλες των οποίων θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα οι μελλοντικοί πρωταθλητές. Η οικογένεια αριθμεί 11 μέλη με μοτοσικλέτες από κυβισμούς 50 έως 450 κ. εκ., συμπεριλαμβανομένων και των δύο enduro (CRF 450X και 250X).
Όπως καταλαβαίνετε, η Honda έχει πάρει πολύ σοβαρά την κατηγορία των motocross μοτοσικλετών. Φυσικά στην Ελλάδα, σε αντίθεση με αυτό που συνέβαινε στο Βέλγιο, η εμπλοκή με τους αγώνες και μάλιστα σε μικρή ηλικία είναι προνόμιο ή πραγματική θέληση (αν προτιμάτε) ελαχίστων, συνεπώς η γκάμα των μικρών motocross της Honda δεν θα είχε σοβαρό λόγο ύπαρξης. Όχι όμως τώρα που η HM, η οποία ασχολείται με την μεταποίηση των motocross μοτοσικλετών της Honda σε… “πολιτικά” (για την νόμιμη κυκλοφορία τους στο δρόμο), δημιούργησε το Easy 230 F.
Μια μοτοσικλέτα που στη μορφή που την προσφέρει η HM είναι ενδιαφέρουσα για τη χώρα μας, με μερικούς μόνο περιορισμούς. Ιδανικό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν τα πρώτα βήματά τους με χωμάτινες περιπέτειες.
Μάθετε περισσότερα στο 4σέλιδο αφιέρωμα του τεύχους 19/07 Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.