LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda CB600F Hornet από 4.000 €

Η μοτοσικλέτα που έχει δεχθεί τις περισσότερες αλλαγές από το περσινό μοντέλο είναι αναμφίβολα το CB 600F Hornet.Αυτός είναι και ένας λόγος που η αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου ως μεταχειρισμένο από το 2006 και πίσω είναι κάτι που “σηκώνει” μεγάλη κουβέντα.

 
Το νέο Hornet διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο για την κατηγορία στον τομέα του κινητήρα, μιας και μοιράζεται τον συντριπτικά επανασχεδιασμένο του φετινού CBR600RR. Νέο είναι και το πλαίσιο όπως και τα φρένα, ενώ και από αισθητικής πλευράς οι αλλαγές είναι έντονες.

Συνεπώς είναι φανερό πως, αφήνοντας στην άκρη μονάχα το κέρδος στη τιμή, αυτός που επιθυμεί την αγορά κάποιου παλαιότερου Hornet έχει να εξετάσει αρκετούς παρονομαστές για το κατά πόσο το περσινό μοντέλο αποτελεί ευκαιρία.

Το Hornet ανέκαθεν αποτελούσε μια all around μοτοσικλέτα με επιθετικά στοιχεία στην αισθητική του. Ο κινητήρας του, αν και προέρχεται από το supersport 600 μοντέλο της εταιρίας, διαθέτει κατάλληλες μετατροπές ώστε να εναρμονιστεί με τα νέα του δεδομένα. Το σκαλοπάτι ισχύος στις 8.000 σ.α.λ. παραμένει, αλλά διαθέτει και αξιόλογα αποθέματα ροπής στις χαμηλότερες στροφές.

Το ανεστραμμένο πιρούνι, που χάρισε η Honda από το μοντέλο του ’05 και μετέπειτα, έδωσε εκτός από κύρος στον περιφερειακό εξοπλισμό και ουσιαστική αναβάθμιση στην οδηγική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.

Τα φρένα, τυπικά Honda, καταφέρνουν να κάνουν τα πάντα καλά σε ένα ευρύ πεδίο χρήσης και μάλιστα παραμένοντας φιλικά προς τον χρήστη. Το πλαίσιο, προσεκτικά σχεδιασμένο, διαθέτει χαρακτηριστικά που θα συγχωρέσουν λάθη.
Η θέση οδήγησης καταφέρνει να συνδυάσει την άνεση, αλλά δίχως να στερεί από τον οδηγό την εργονομία που θα τον βοηθήσει να κινηθεί σβέλτα πάνω στη σέλα του Hornet. Η βελούδινη λειτουργία του κινητήρα και η ζωντανή απόδοση είναι τα δυνατά χαρακτηριστικά του all around χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Πόσο κάνει:Θα το βρείτε από 4.000 € έως 5.600 €

Τι να προσέξετε:
Το Hornet είναι μια ιδιαίτερα αξιόπιστη μοτοσικλέτα. Μία από τις βλάβες που μπορεί να προκύψει είναι το βραχυκύκλωμα των πηνίων, γι’ αυτό είναι καλό πριν την αγορά να τσεκάρετε την τάση της μπαταρίας και την ένταση της δέσμης του μπροστινού φαναριού, που δε θα πρέπει να αυξομειώνει την έντασή του στο άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού…

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας – 4Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 16βαλβ.
Χωρητικότητα – 599 κ. εκ.
Ίπποι – 97/ 12.000 σ.α.λ.
Ροπή – 6,5/ 12.000 σ.α.λ.
Τροφοδοσία – ψεκασμός
Ρεζερβουάρ – 16 λίτρα
Διαστάσεις (ΜxΠ) – 2095x740
Ύψος σέλας – 790
Μεταξόνιο – 1425
Φρένα (Ε, Π) – 2Δ 296, Δ 256
Ανάρτηση (Ε, Π) – Ανεστραμμένο, αμορτισέρ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ