• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Moto Guzzi Bellagio: «κατηγορία» από μόνο του

Με μια πρώτη, βιαστική ματιά θα μπορούσε να το εκλάβει ως custom. Ωστόσο, το νέο Bellagio δεν κατηγοριοποιείται τόσο εύκολα. Άλλωστε, η ίδια η Moto Guzzi δεν είχε στο μυαλό της ένα custom αλλά ένα ισχυρό και all around δικύλινδρο γυμνό με αισθητικές αναφορές στο παρελθόν.

 
"Ξεκολλήστε", λοιπόν, τα μάτια σας από την τιμονάρα, τη χαμηλή θέση και τη σχεδόν ανύπαρκτη ουρά. Το Bellagio είναι κάτι παραπάνω από custom και υπόσχεται να το αποδείξει με την πρώτη κιόλας βόλτα.

Πάνω σε αυτό ο αναβάτης θα βρεθεί όχι σε χαλαρή στάση αλλά σε θέση ισχύος. Θα εκμεταλλευτεί τη ροπή που εμφανίζεται από χαμηλά, θα στρίψει στηριζόμενος στους μοχλούς που προσφέρει το τιμόνι και θα πατήσει τους ακτινωτούς τροχούς ακόμη και σε κακοτράχαλους δρόμους. Επίσης, θα κινηθεί με την ίδια άνεση είτε σε χαλαρούς, είτε σε γρήγορους ρυθμούς.

Με λίγα λόγια, το Bellagio είναι ένα κράμα custom, γυμνού ή ακόμη και scrambler. Η λιτή του αισθητική, ο all around χαρακτήρας του, η ροπή, η οποία αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα, η θέση οδήγησης, η οποία μπορεί να εναλλαχθεί ανάμεσα σε χαλαρή ή πιο sport και η δυνατότητά του να κινείται σε κάθε ρυθμό είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του, τα οποία δε θα σου επιτρέψουν εύκολα να το κατηγοριοποιήσεις.

Ο όρος “ιταλική αισθητική” είναι κάτι το αφηρημένο. Αν το σκεφτεί κανείς, μπορεί να αναγνωρίσει από μέτρα μακριά μια ιταλική μοτοσικλέτα, ωστόσο, είναι δύσκολο να περιγράψει τα στοιχεία που την προδίδουν. Το Bellagio ανήκει σε αυτές τις μοτοσικλέτες. Αν και δεν μπορείς να το προσδιορίσεις απόλυτα, θα το χαρακτηρίσεις “ιταλικού σχεδιασμού”. Ο σχεδιασμός του, λοιπόν, είναι λιτός και χαρακτηρίζεται από την απουσία αισθητικών υπερβολών. Με την ίδια λογική, απουσιάζουν και οι γωνίες. Το Bellagio είναι ένα κλασικού σχεδιασμού μοντέλο, με έντονη την παρουσία των καμπυλών αλλά και μερικών ρετρό στοιχείων.

Μία εβδομάδα “συγκατοίκησης” με το Bellagio αποδεικνύει ότι ελάχιστοι μπορούν να αντισταθούν στην ομορφιά του. Ξεκινώντας από το μεγάλο στρογγυλό φανάρι, το μάτι θα σταματήσει στο μεγάλο νικελωμένο τιμόνι και στο βαμμένο σε μαύρο ματ χρώμα ρεζερβουάρ. Λίγο πιο πίσω, η δύο επιπέδων μικρή σέλα και η σχεδόν ανύπαρκτη ουρά αποτελούν δύο από τα ομορφότερα στοιχεία του. Οι μάζες της μοτοσικλέτας είναι εμφανώς συγκεντρωμένες μπροστά, όχι μόνο μηχανικά αλλά και αισθητικά.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ