Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού κάνουν από την αρχή ξεκάθαρες τις προθέσεις τους, και αυτές δεν είναι ούτε καλές ούτε φιλικές. Αντίθετα είναι δύο μοτοσικλέτες με επιθετικό χαρακτήρα και σχεδιασμό που δεν «σηκώνουν» και πολλά πολλά, λίγα λόγια και τα υπόλοιπα στην κόντρα…
Αν αφήσουμε λίγο στην άκρη τον όρο streetfighter που χρησιμοποιείται για την κατηγορία και φανταστούμε αυτές τις μοτοσικλέτες ως ανθρώπους, τότε ποιοι θα μπορούσαν να είναι; Όλοι μας τους έχουμε συναντήσει κάποια στιγμή στη ζωή μας. Είτε σαν αυτόπτες μάρτυρες, είτε προσωπικά... Την ημέρα περνάνε δίπλα σου σχεδόν απαρατήρητοι.
Τη νύχτα όμως, πετάνε στην άκρη το κοστούμι και τον καθωσπρεπισμό, ρίχνουν επάνω τους ένα κοντομάνικο (αν δεν κυκλοφορούν με αυτό όλη μέρα…), για να φαίνονται και τα ποντίκια και παίρνουν τους δρόμους προς αναζήτηση του ενός και μοναδικού πράγματος που τους φτιάχνει. Τη μανούρα... Δεν τους νοιάζει αν θα κερδίσουν ή θα χάσουν, ούτε ποιος είναι αυτός που έχουν μπροστά τους. Αυτό που γουστάρουν, αυτό που θέλουν να νιώσουν στο αίμα τους να ρέει με τους κουβάδες είναι η αδρεναλίνη από τη “μάχη” που θα επακολουθήσει. Αυτό ακριβώς είναι και οι δύο μοτοσικλέτες του συγκριτικού.
Δύο καβγατζήδες έτοιμοι για όλα! Ανήκουν στην ίδια κατηγορία, η προσέγγιση, όμως, που έχουν ακολουθήσει οι κατασκευαστές τους άνετα χαρακτηρίζεται… χαοτική. Εσείς, ποιον θα προτιμούσατε να έχετε στο πλευρό σας; Ένα δίμετρο Γερμανό με εμφάνιση και μπράτσα που κάνει τις μανάδες να μαζεύουν τα παιδιά από το πεζοδρόμιο; Ή ένα μικροκαμωμένο Ιάπωνα με μαύρη ζώνη και 10 νταν που, άμα λάχει, κόβει και κάνα βράχο στη μέση…;
Yamaha FZ1
Σε σχέση με το περσινό μοντέλο, το FZ1, φέρει ελάχιστες αλλαγές και συγκεκριμένα δύο, εκ των οποίων όμως, η μία είναι αρκετά σημαντική και αφορά στην προσθήκη του ABS στον εξοπλισμό του. Η άλλη, είναι η τοποθέτηση μιας μικρής καρίνας στο κάτω μέρος, προφανώς για μικρή βελτίωση της συμπεριφοράς του “στα πολλά” και μεγάλη όσον αφορά στην αισθητική του.
BMW K 1200 R
H σημαντικότερη προσθήκη, όσον αφορά τον εξοπλισμό του K 1200 R, είναι το Automatic Stability Control (ASC) ή αλλιώς Αυτόματος Έλεγχος Ευστάθειας. Επίσης, στην παλέτα χρωμάτων της μοτοσικλέτας, έχει προστεθεί και το πράσινο που, κατά τη γνώμη μας, της ταιριάζει απόλυα και αναδεικνύει.