Όπως είχε επικοινωνήσει ευρύτερα η Yamaha μέσω του επίσημου site της, πραγματοποιήθηκε εχθές (Τετάρτη) η –στατική- παρουσίαση του νέου V-Max. Η ισχύς του μοντέλου αλλά και γενικότερα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, προκαλούν μεγάλη αίσθηση όπως άλλωστε είχε συμβεί και με το πρώτο V-Max.
Επιτέλους το νέο V-Max είναι γεγονός! Χρειάστηκε να περάσουν 3+ χρόνια από τότε που το πρωτότυπο της σημερινής μοτοσικλέτας έκανε την εμφάνιση του στο σαλόνι του Τόκιο το 2005.
Στο διάστημα αυτό οι φήμες «οργίαζαν», κάνοντας λόγο για εξωπραγματικές ιπποδυνάμεις, υπερβολικού κυβισμούς και απραγματοποίητες σε κινητήρα μοτοσικλέτας τεχνολογικές εφαρμογές (π.χ. turbo & compressor)
Η αλήθεια είναι πως σε ρεαλιστική βάση, η ισχύς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου V-Max, μόνο απογοητευτικά δεν είναι
Το V4 μοτέρ έχει χωρητικότητα 1.679κ.εκ., αποδίδει 200 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η ροπή του, που ανέρχεται στα 17kgm/ 6.500 σ.α.λ.
Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός, ενώ όπως και στα SS μοντέλα της εταιρείας χρησιμοποιείται το σύστημα YCC-I και YCC-T για καλύτερη διαχείριση της δύναμης.
Τα συνολικά τρία δισκόφρενο έχουν κυματοειδές τελείωμα. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 320 χιλ. και διαθέτουν εξαέμβολες δαγκάνες ενώ η τρόμπα τους διαθέτει ακτινική στήριξη. Το VMAX με την πισώβαρη κατανομή έχει -όπως είναι φυσικό- την ασυνήθιστα μεγάλη διάμετρο των 298 χιλ. στο πίσω δισκόφρενο το οποίο συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ στα νέα στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η ύπαρξη συστήματος ABS.
Εν αναμονή λοιπόν της οδηγικής παρουσίασης. ας αρκεστούμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά: