• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

«Εκρηκτικό» μίγμα περιορισμένης παραγωγής

Τα συνθετικά εκρηκτικά είναι τα πλέον ισχυρά και προκύπτουν από την ανάμιξη διαφόρων –γνωστών ιδιοτήτων- στοιχείων. Το DB7 κατασκευάστηκε με τον ίδιο τρόπο, όντας ένα σύνολο που απαρτίζεται από κορυφαία επί μέρους τμήματα με σκοπό να «σαρώσει» τα πάντα στο πέρασμα του.

 
Πλαίσιο; Η ειδικότητα της Bimota! Υβριδικό, αποτελείται από ένα συνδυασμό χωροδικτυώματος και αλουμινένιων τμημάτων και είναι χάρμα οφθαλμών. Ομοίως και το ψαλίδι, που ακολουθεί την ίδια κατασκευαστική δομή, εδράζεται πάνω στα κάρτερ του κινητήρα και εντυπωσιάζει με την πρωτοποριακή διάταξη της ανάρτησης SPB. Μιλώντας για αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο Corse USD πιρούνι της Marzocchi διαμέτρου 43 χιλ., ενώ στο πίσω μέρος εφαρμόζεται ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Extreme Shock, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Bimota, ειδικά για το DB7.

Αποκλειστικά για την Bimota κατασκευάστηκαν και οι ζάντες της μοτοσικλέτας, οι οποίες συγκαταλέγονται ανάμεσα στις πλέον ελαφριές και άκαμπτες της αγοράς. Με τέτοια υψηλή ποιότητα περιφερειακών, ήταν φυσικό να μην γίνουν «εκπτώσεις» στα φρένα. Δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 χιλ. συνεργάζονται με μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής διάταξης μπροστά, ενώ πίσω, υπάρχει ένας μονός δίσκος 230 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα, με την brembo να «υπογράφει» σε κάθε περίπτωση.

Καιρός να μιλήσουμε και για την κυρίως…«γόμωση»! Ο δικύλινδρος κινητήρας 1.099 κ.εκ. της Ducati που εφαρμόζεται στα 1098, αποτέλεσε το «εκλεκτό» μοτέρ για μια μοτοσικλέτα σαν το DB7. Παρ΄ όλο που το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολό είναι αρκούντως ισχυρό και ιδιαίτερα αποδοτικό, οι τεχνικοί της Bimota προέβησαν σε κάποιες αλλαγές προκειμένου να «βγάλουν» ακόμα περισσότερη δύναμη και ροπή στην…μεσαία περιοχή λειτουργίας(!!).

Οι κυριότερες αλλαγές αφορούν στην τοποθέτηση ενός ψεκασμού της Walbro και στην επανασχεδίαση του συστήματος εξαγωγής, με αποτέλεσμα αύξηση της ροπής μεταξύ 4.000 - 7.000 σ.α.λ., κατά 30%, σε σχέση με το 1098. Σαν να μην έφτανε αυτό, το κιβώτιο έχει πιο κοντή κλιμάκωση προκειμένου αφ ενός να ταιριάζει με το περιβάλλον της πίστας (ένα πεδίο που θα κινηθεί πολύ το DB7) και αφ ετέρου για να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η αίσθηση της δύναμη στις μεσαίες.

Ο συνεργάτης του Moto Τρίτη βρέθηκε στο Μιζάνο όπου και πραγματοποιήθηκε η παρουσίασης του DB7 και τις εντυπώσεις του από την οδήγηση της μοτοσικλέτας μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος Νο19 του περιοδικού που κυκλοφορεί στα περίπτερα.