• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε το νέο «ρετρό» της Moto Guzzi

Σε ένα μαγευτικό περιβάλλον στις Ιταλικές Άλπεις, «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα του νέου Moto Guzzi V7, βρέθηκε ο συνεργάτης του Moto Τρίτη προκειμένου να οδηγήσει την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, που αναβιώνει ένα από τα πιο θρυλικά αρκτικόλεξα της Ιταλικής εταιρείας.

 
Σαράντα ένα χρόνια. Τόσος καιρός έχει περάσει από το 1967, τότε που το πρώτο V7 των 703 κ.εκ. παρουσιάστηκε, λανσάροντας τον –σήμα κατατεθέν- εγκάρσιο V2 κινητήρα της Moto Guzzi στην αγορά. Από τότε πολλά πράγματα συνέβησαν, η εταιρεία πέρασε περιόδους δόξας, αλλά και σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που την οδήγησαν στο χείλος της χρεοκοπίας.

Με τη αρωγή όμως του Piaggio Group τα τελευταία χρόνια, οι δύσκολες εποχές αποτελούν παρελθόν και η Moto Guzzi πλέον έχει στην γκάμα της μια πολυπληθή γκάμα μοντέλων. Αυτό που έλειπε και αυτό που όφειλε η Moto Guzzi ως υποχρέωση απέναντι στους φανατικούς οπαδούς της, ήταν η παρουσίαση ένος «ρετρό» - κλασσικού μοντέλου που να μεταφέρει την αίσθηση του τότε στο σήμερα.

Το νέο V7 είναι η μοτοσικλέτα που ανέλαβα αυτό το «ιερό» καθήκον, χωρίς ωστόσο να αποτελεί ένα δίκυκλο που απευθύνεται αποκλειστικά στους απανταχού Guzzisti. Συνδυάζει την κλασσική εμφάνιση με την τεχνολογία του σήμερα, αποτελώντας μια καλαίσθητη και «νοσταλγική» μοτοσικλέτα που μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί για καθημερινή μετακίνηση, ταξιδάκια και βόλτες, πάντα όμως με την χαλαρότητα που επιβάλει ο χαρακτήρας της.

Περισσότερα για τo Moto Guzzi V7, μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος Νο20 του Moto Τρίτη, που κυκλοφορεί στα περίπτερα.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ