net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δοκιμή υπερπάπιας: Kawasaki ZX 130

H Kawasaki ποτέ δεν έκανε συμβιβασμούς σε ότι αφορά στην απόδοση και στον «μάχιμο» χαρακτήρα των μοτοσικλετών της! Το νέο ZX 130 φέρει αυτούσια την φιλοσοφία των «πράσινων», αποτελώντας τον συνεχιστή μια μακράς και πολύ επιτυχημένης παράδοσης στα mopeds.

 
Tα τελευταία χρόνια παρατηρείτε μια σταδιακή επικράτηση των scooter έναντι των παπιών και αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι τα scooter με κινητήρες μέχρι 150 κ.εκ., έχουν πλέον αποκτήσει την ισχύ που τους έλειπε, ενώ παράλληλα η οδική τους συμπεριφορά βελτιώθηκε πολύ. Επιπρόσθετα, τα…παραδοσιακά πλεονεκτήματα των παπιών, όπως η απαλότητα στην κατασκευή και το χαμηλό κόστος χρήσης δεν αρκούσαν ως δέλεαρ για τους υποψήφιος αγοραστές, που εντυπωσιαζόντουσαν περισσότερο από τα απαστράπτοντα πλαστικά και το design των αυτόματων δικύκλων πόλης. Η αντεπίθεση των παπιών όμως, είναι ήδη γεγονός, με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν όλο και περισσότερα «υπερκυβισμένα» μοντέλα, με κινητήρες που πληρούν τις Euro III προδιαγραφές, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και ελκυστική –επιτέλους- σχεδίαση.

Αντιπροσωπευτικός εκπρόσωπος της νέας αυτής τάσης είναι και το ZX 130 της Kawasaki, το οποίο από ό,τι φαίνεται θα συνεχίσει την ένδοξη ιστορία της εταιρείας στην κατηγορία, αποτελώντας έναν άξιο απόγονο των δημοφιλών Max και Kaze-R. Το ΖΧ-130 «φωνάζει» από μακριά πως πρόκειται για Kawasaki και το χαρακτηριστικό που το προδίδει αυτό, εκτός από το χαρακτηριστικό όνομα, είναι το εμπρός φανάρι. Οι ομοιότητές του με το αντίστοιχο της σειράς των Z και KLE είναι πασιφανείς. Το δεύτερο χαρακτηριστικό που τονίζει το στοιχείο της Kawasaki είναι τα χρώματα, με το έντονο πράσινο και μαύρο να αντιγράφει τη βαφή των αγωνιστικών μοτοσικλετών της εταιρείας. Το κουστούμι του ZX-130 είναι γεμάτο γωνίες δίνοντας το απαραίτητο επιθετικό ύφος, χαρακτηριστικό που από μόνο του αποτελεί επιτυχία για την κατηγορία.

Ο κινητήρας του ZX-130 ανήκει στη νέα γενιά moped, με τον κυβισμό του να έχει μεγαλώσει άνω των 100 κ.εκ., τιμή που μέχρι πριν λίγο καιρό αποτελούσε το ανώτερο όριο κυβισμού για την κατηγορία και η απόδοση του είναι 11 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. Αυτό που μας άφησε σαν γενικότερη εντύπωση το ZX-130 από την δοκιμή του, είναι πως πρόκειται για ένα επιθετικό αισθητικά παπί, που αν και απλό σε ό,τι αφορά τα μηχανικά του μέρη, είναι ιδιαίτερα σύγχρονο στον τρόπο λειτουργίας του.

Περισσότερα για το ZX-130 της Kawasaki, μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική δοκιμή του που συμπεριλαμβάνεται στο τεύχος Νο22 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 29/10.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ