Με κινητήρα 650 κ.εκ. που απέδιδε μεστά, βάρος κάτω από 170 κιλά, αλουμινένιο πλαίσιο και καλά περιφερειακά, το SV αποτέλεσε μία μοτοσικλέτα που μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια τα ευρωπαϊκά δικύλινδρα εκείνης της εποχής, ενώ στις μέρες μας αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση ως μεταχειρισμένο.
Το μόνο σίγουρο με το SV είναι ότι δεν περνά απαρατήρητο. Ακόμη και τα πρώτα μοντέλα διέθεταν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα και αυτό είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κάποιος για την εν λόγω μοτοσικλέτα. Βέβαια, αυτό ισχύει περισσότερο για τη ντυμένη έκδοση με το μισό φέρινγκ, καθώς η γυμνή είναι λίγο πιο συντηρητική σχεδιαστικά. Ωστόσο και στις δύο ξεχωρίζει το χυτό αλουμινένιο χωροδικτύωμα, το οποίο και χρησιμοποιούν ως πλαίσιο. Διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων υπάρχουν και στην εργονομία, αφού η γυμνή έκδοση διαθέτει κανονικό τιμόνι, σε αντίθεση με τα ψηλά κλιπόν που φέρει η “S”. Όπως καταλαβαίνετε, η θέση οδήγησης στην τελευταία είναι πιο σπορ, με τη γυμνή να κοιτάζει την πρακτική πλευρά του ζητήματος. Τέλος, ο συνεπιβάτης δεν θα δυσκολευτεί στη μικρή σέλα, αλλά δεν θα κάνει και το γύρο του κόσμου επάνω της… Για μικρές αποστάσεις, πάντως, δεν θα προβληματίσει καθόλου.
Μοτέρ
Το δικύλινδρο μοτέρ του SV φέρει όλα εκείνα τα θετικά στοιχεία που γνωρίζουμε από το V-Strom, αποτελώντας ένα από τα ισχυρότερα ατού της μοτοσικλέτας. Πόσο μάλλον όταν το βάρος μεταξύ των δύο διαφέρει στα χαρτιά, κατά 20 σχεδόν κιλά, υπέρ του SV. Στην πράξη, ο κινητήρας των 645 κ.εκ. είναι «γεμάτος» σε όλη την κλίμακα των στροφών, αποδίδει ομαλά και γραμμικά τη δύναμή του, ενώ παράλληλα καταναλώνει λογικότατες ποσότητες βενζίνης. Ακόμη και σε μικρές ευθείες, το κοντέρ δεν θα δυσκολευτεί να φτάσει τα 200 χλμ./ώρα, ταχύτητα που την ξεπερνά αρκετά, αν βρίσκεστε στη σέλα της έκδοσης S. Επίσης, η συνεργασία του με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι… αγαστή, με το τελευταίο να εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητές του κινητήρα.
Οδική Συμπεριφορά
Με 70 ίππους από το δικύλινδρο V μοτέρ και βάρος μικρότερο από 170 κιλά, το μικρών διαστάσεων Suzuki δεν θα μπορούσε παρά να είναι μία πολύ ευχάριστη μοτοσικλέτα σε δρόμο με στροφές. Το μοτέρ επιταχύνει δυναμικά την ιαπωνική κατασκευή, με την ισχύ να απλώνεται σωστά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, ενώ τα φρένα ακινητοποιούν γρήγορα και με ασφάλεια το SV. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτά ρυθμισμένες και σε συνδυασμό με τη σωστή κατανομή βάρους, θα σας βοηθήσουν να κινηθείτε σβέλτα και να αλλάξετε κατεύθυνση πολύ γρήγορα, χωρίς να κάνουν την εμφάνισή τους ταλαντώσεις. Η ομοιογένεια και τα έκδηλα «αθλητικά» γονίδια είναι αυτά που χαρακτηρίζει την συμπεριφορά του SV στο δρόμο, το οποίο στα χέρια ενός ικανού αναβάτη μπορεί να προκαλέσει «εκπλήξεις» σε οδηγούς ισχυρότερων μοτοσικλετών σε δρόμους με στροφές.
Συνολικά
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια εξαιρετική μοτοσικλέτα που θα βολέψει σε όλες τις συνθήκες, αρκεί να μην ταξιδεύετε παντού με δεύτερο άτομο στη σέλα. Μικρές διαστάσεις και ευελιξία στην πόλη, καλή προστασία στο ταξίδι (για την έκδοση S) και οδική συμπεριφορά που κυμαίνεται άνω του μέσου όρου σε δρόμο με στροφές είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της. Σε αυτά προσθέστε και τον ισχυρό V2 και την αξιοπιστία που τον χαρακτηρίζει και έχετε μπροστά σας την επόμενη μοτοσικλέτα σας ασν αρέσκεστε στην V2 αίσθηση. Το μόνο αρνητικό είναι οι χαμηλές πωλήσεις της στην ελληνική αγορά, που την κάνουν λίγο δυσεύρετη στις μέρες μας.
Τι να αλλάξετε
Στις καλές μοτοσικλέτες δύσκολα προχωράς στην αλλαγή κάποιου αξεσουάρ από ανάγκη. Κάτι τέτοιο ισχύει και για το SV. Αν είστε ψηλόσωμος, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να αλλάξετε τη ζελατίνα του φέρινγκ με μία ψηλότερη ή να προσθέσετε μία, αν έχετε αγοράσει τη γυμνή έκδοση. Επόμενο βήμα είναι να ασχοληθείτε λίγο με τη βελτίωση του πιρουνιού, εφόσον βέβαια έχετε σπορ βλέψεις.
Τι να προσέξετε
Η γενιά του SV στην οποία αναφερόμαστε έχει λύσει όλα τα εργοστασιακά μικροπροβλήματα των προηγούμενων ετών και αποτελεί μία εξαιρετικά αξιόπιστη επιλογή. Πέρα λοιπόν από το συνηθισμένο έλεγχο, το μοναδικό σημείο όπου θα πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας είναι η αντλία λαδιού. Επίσης, μετά την αγορά θα πρέπει να ελέγχετε συχνά τις βίδες του φέρινγκ (στο “S”) αλλά και του πλαισίου, καθώς έχουν την τάση να χαλαρώνουν.
Μίνι ιστορικό
To πρώτο SV παρουσιάστηκε το ’99 και ύστερα από τρία χρόνια δέχτηκε και τις πρώτες αλλαγές, με το πιρούνι του να γίνεται ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση. Το 2003 ανανεώθηκε αισθητικά, αποκτώντας ένα πιο επιθετικό φέρινγκ και λυχνίες LED στο πίσω στοπ, ενώ το 2005 άλλαξε τα καρμπιρατέρ του με ψεκασμό. Το ιαπωνικό μοντέλο παραγόταν σε δύο εκδόσεις, τη γυμνή και την S, ενώ στις μέρες μας (για αγορές εκτός της Ελλάδας) παράγεται και με ολόσωμο φέρινγκ.