«Γλιστράμε στις φόρμες μας, η μυρωδιά του δέρματος στα ρουθούνια, τα φερμουάρ ανεβαίνουν, τα βέλκρο κουμπώνουν, τα λουράκια στα κράνη σφίγγουν, η ανάσα γίνεται γρηγορότερη και οι παλμοί παίρνουν την ανιούσα. Με λίγη προσπάθεια καβαλάω το μικροκαμωμένο και αθλητικό RSV4, είναι σχετικά ψηλή η σέλα για αναβάτη 1.72 μ., γυρίζω το κλειδί στο διακόπτη, οι διαγνωστικοί έλεγχοι στα όργανα ολοκληρώνονται, πιέζω τη μίζα και το Aprilia ξυπνά με ένα βρυχηθμό. Ο ήχος αυτός είναι ανεπανάληπτος και αξίζει το δικό του κεφάλαιο. Στο δούλεμα του V4 χαμηλά, ακόμα και με τις νορμάλ εξατμίσεις, είναι μπάσος, είναι πολύ μπάσος, είναι ακατέργαστος, απειλητικός, βρωμάει αγώνα και ιδρωμένα άλογα κούρσας, ενώ σαφώς και απαιτεί έξτρα λυρισμό για την περιγραφή του. Κάποιες φορές στο ρελαντί δούλευε ακανόνιστα, κάποιες άλλες δούλευε ακανόνιστα πάλι, αλλά με διαφορετικό -πάλι ακανόνιστο- ρυθμό. Φέρνει στο μυαλό αμερικάνικο muscle car, ενώ όταν ο αναβάτης ανεβάσει στροφές, η εικόνα στον αμφιβληστροειδή θολώνει, ένα umbrella girl εμφανίζεται από το πουθενά δίπλα σου, γκαζώνεις κι άλλο και ο μηχανικός αφαιρεί τα καλώδια της τηλεμετρίας, παίρνει το laptop του και κατευθύνεται προς τα ενδότερα. Τα φώτα μπροστά είναι ακόμα κόκκινα, όμως πλέον εσύ τα βλέπεις όλα κόκκινα, κι όταν τα φώτα σβήνουν, πέντε RSV4 εξακοντίζονται στη μεγάλη ευθεία της πίστας…»
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr