Το Honda S-Wing 150 είναι ένα μικρού κυβισμού scooter, το οποίο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να κινηθούν μέσα στην πόλη και λίγο έξω από αυτή. Εκτός, όμως, από τα συνηθισμένα προτερήματα, διαθέτει και τα «φτερά» της άνεσης και των χώρων, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Αν και δεν πρόκειται για μια από τις πολυπληθέστερες κατηγορίες, τα scooter των 150 κ.εκ. μοιάζουν να πληθαίνουν με μεγάλη συχνότητα τα τελευταία χρόνια. Δικαιολογημένα, καθώς είναι ικανά να κινηθούν με αξιώσεις και ικανοποιητικότατες επιδόσεις μέσα στην πόλη και είναι πιο οικονομικά από scooter μεγαλύτερου κυβισμού. Πάντως, δύο στοιχεία που δεν βλέπουμε συχνά στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι αυτά της μεγάλης άνεσης και των χώρων που μπορούν να φιλοξενήσουν κάτι περισσότερο από ένα jet κράνος. Το συγκεκριμένο κενό έρχεται να καλύψει το S-Wing, το μικρό «ξαδερφάκι» της οικογένειας των Silver Wing, το οποίο φαίνεται να ακολουθεί πιστά το δρόμο των δύο μεγάλων scooter της Honda.
Η κομψότητα είναι ένα στοιχείο που διακρίνει το σύνολο του κουστουμιού του S-Wing και διακρίνεται σχεδόν σε κάθε κομμάτι του, εκτός από τη μάσκα. Όχι ότι είναι άσχημη, αλλά το προφίλ της δεν είναι αυτό που θα ονόμαζε κανείς αντικειμενικά όμορφο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το scooter της Honda είναι φιλικό στο μάτι και αυτό που προσπαθούν να πετύχουν οι γραμμές του (και σε μεγάλο βαθμό το καταφέρνουν) είναι να τραβήξουν το βλέμμα από το μεγάλο όγκο του. Οι γωνίες είναι ελάχιστες και οι μεγάλες σχεδιαστικές γραμμές δίνουν το φιλικό τόνο, κάνοντας ελάχιστες παρασπονδίες. Σε αυτές ανήκουν οι τρίμπρατσες ζάντες των τροχών, αλλά και κάποια μέρη του έξτρα εξοπλισμού, τα οποία διέθετε το scooter της δοκιμής, όπως η μαύρη κοντή ζελατίνα και η επενδυμένη με ατσάλινες πλάκες ποδιά, χαρακτηριστικά που δίνουν έναν πιο επιθετικό τόνο στο, κατά τ’ άλλα, φιλικότατο S-Wing.
Περισσότερα για το Honda S-Wing 150 μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο12 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.