Σίγουρα το ιταλικό σκούτερ δεν είναι ένα μοντέλο που βλέπεις καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους και αυτό σε συνδυασμό με την κομψή του σχεδίαση το κάνει να ξεχωρίζει από το πλήθος. Σε γενικές γραμμές το Password χαρακτηρίζεται από σύγχρονες και νεανικές γραμμές…
...χωρίς παράλληλα να παραλείπεται η σοβαρότητα στη σχεδίασή του κάτι που το κάνει ελκυστικό ακόμη και σε άτομα που έχουν μπει για τα καλά στην τρίτη 10ετία της ζωής τους. Αυτό δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για μία εταιρία που κατασκευάζει κατά κόρον μεσαία και μεγάλα σκούτερ. Για την Malaguti όμως που ως επί το πλείστον η γκάμα της αποτελείται από μοντέλα που δεν ξεπερνούν τα 125 κ. εκ. και απευθύνονται στους teenagers της Ευρώπης το όλο εγχείρημα είναι μάλλον ξεχωριστό.
Το Password ανήκει στην μεσαία κατηγορία των scooter και αν και δεν είναι GT καταφέρνει να ικανοποιήσει με τους χώρους που διαθέτει και για τους δύο επιβαίνοντες. Αναβάτης και συνεπιβάτης έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους ακόμη και αν ξεπερνούν σε ύψος το μέσο όρο με τον πρώτο να αισθάνεται αρκετά άνετα λόγω του σωστά τοποθετημένου τιμονιού και της επίπεδης ποδιάς.
Εκεί που «τα χαλάει» λίγο το ιταλικό μοντέλο, είναι στον τομέα των χώρων, με το μικρό ντουλαπάκι να χωρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα, ενώ και κάτω από τη σέλα τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλύτερα αφού μετά βίας θα χωρέσει ένα μικρό σε μέγεθος jet κράνος και ένα ζευγάρι γάντια. Ο πίνακας οργάνων του Malaguti, φέρει ένα τεράστιο αναλογικό ταχύμετρο το οποίο τελειώνει στην… υπερ-αισιόδοξη ένδειξη των 180 χλμ./ώρα.
Την ταχύτητα με την οποία κινείστε μπορείτε επίσης να πληροφορηθείτε από την ψηφιακή οθόνη που συγκεντρώνει και πλήθος άλλων πληροφοριών, όπως με την ένδειξη βενζίνης, την τάση της μπαταρίας και τον μερικό χιλιομετρητή να είναι μόνο μερικές από αυτές. Τα χειριστήρια είναι επίσης σωστά τοποθετημένα και ο σχεδιασμός τους ξεφεύγει από το συνηθισμένο δίνοντας έτσι μία ευχάριστη νότα στον παρατηρητή.
Περισσότερα για το Malguti Password 250 θα βρείτε πολύ σύντομα σε κάποιο από τα προσεχή τεύχη του Moto Τρίτη