net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τόσο όμοια και τόσο διαφορετικά!

Δεν χρειάζεται να εντρυφήσει κανείς στα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο αυτών μοντέλων για να καταλάβει ότι…μοιάζουν. Συμβιώνοντας μαζί τους όμως, ανακαλύπτείς πως η Kawasaki και η Yamaha προσέγγισαν το θέμα «μονοκύλινδρο καθημερινό play bike 250 κ.εκ.», από ένα διαφορετικό μονοπάτι.

 
Το KLX 250 έχει μεγάλη ιστορία και είναι μια μοτοσικλέτα που όλοι γνωρίζουν στην Ελλάδα, αφού εκτός από την επίσημα εισαγόμενη στη Ευρώπη έκδοση S του 1994, πολλοί ήταν αυτή που βρέθηκαν και στη σέλα του Ιαπωνικής προέλευσης μοντέλου, με το πλουσιότερο περιφερειακό εξοπλισμό. Από τότε η μοτοσικλέτα έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές, αλλά το σίγουρο είναι πως τα προαναφερθέντα μοντέλα αποτελούν τις «ρίζες» του…γενεαλογικού του δένδρου

To WR 250R είναι μια μοτοσικλέτα που αν και παρουσιάστηκε μόλις πέρσι, είναι κατά κάποιο τρόπο…οικείο σε όλους μας, μιας και τα αρχικά WR δεν είναι άγνωστα και συνδέονται με τα Enduro μοντέλα της Yamaha. Φυσικά το WR 250R έχει μεταλλαχτεί σε σχέση με τα καθαρόαιμα αγωνιστικά από όπου προέρχεται, προκειμένου να γίνει μια καθημερινή μοτοσικλέτα που όμως δεν ξεχνά τις χωμάτινες καταβολές της.

Εξίσου και οι δύο μοτοσικλέτες έχουν πολλά να δώσουν, τόσο στους νεοεισερχόμενους στο κόσμο των δύο τροχών αναβάτες, όσο και στους πιο έμπειρου, που θα τις επιλέξουν ως δίτροχα «πασπαρτού», για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη και διασκέδαση στο χώμα τα Σαββατοκύριακα.

Αμφότερες οι μοτοσικλέτες του συγκριτικού, διαθέτουν σύγχρονη σχεδίαση. Το Yamaha έχει πιο φουτουριστική αισθητική, ενώ το KLX κινείται σε πιο συμβατές και δοκιμασμένες λύσεις. Στα σύγχρονα, ευρωπαϊκά, χωμάτινα, πρότυπα, το WR διαθέτει μικρά, πλαϊνά number plates, ενώ το Kawasaki στο ίδιο σημείο έχει τα χαρακτηριστικά πλατιά τμήματα που στη δεξιά πλευρά φυλάσσουν την εξάτμιση και στην αριστερή το δοχείο πλήρωσης των υγρών του ψυγείου. Τα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου φέρουν περισσότερες γωνίες και πιο επιθετικό σχήμα στο Yamaha, ενώ αυτά του KLX ακολουθούν κατά πόδας αυτή τη λογική, αλλά είναι πιο μεγάλα. Ιδιαίτερη μέριμνα στη σχεδίαση έχει δοθεί και σε ό,τι αφορά το εμπρός μέρος των δύο μοτοσικλετών. Τα εμπρός φανάρια-μάσκα έχουν μοντέρνα και επιθετική σχεδίαση, ενώ και τα εμπρός φτερά διαθέτουν τοξοειδές σχήμα που προσθέτει επιθετικότητα. Ο πίνακας οργάνων και στις δύο μοτοσικλέτες είναι πλήρως ψηφιακός, ενώ συνοδευτικά φέρει και ενδεικτικές λυχνίες. Αυτός του KLX διαθέτει επιπλέον στροφόμετρο, ενώ εκείνος του WR χιλιομετρητή βενζίνης και χρονόμετρο.

Με το που κάτσεις στη σέλα των δύο μοτοσικλετών αρχίζει να εντοπίζεις και τις πρώτες, ουσιαστικές διαφοροποιήσεις τους όσον αφορά στη φιλοσοφία με την οποία είναι κατασκευασμένες. Η σέλα του KLX έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος, ενώ και οι γωνίες που δημιουργεί το τιμόνι είναι πιο κλειστές από εκείνες του Yamaha. Μάλιστα, τo τιμόνι του τελευταίου είναι τοποθετημένο πιο ψηλά, διευκολύνοντας στην όρθια οδήγηση. Στον τομέα της άνεσης, η «πράσινη» μοτοσικλέτα κερδίζει τις εντυπώσεις, με την πιο «μέσα» θέση οδήγησης να κρατά ξεκούραστο τον οδηγό πάνω της για περισσότερη ώρα, αλλά όταν κινείται στην άσφαλτο, καθώς στο χώμα οι ρόλοι αλλάζουν. Η πιο επίπεδη σέλα του WR βοηθά στη μετακίνηση του σώματος εμπρός-πίσω, ενώ και το τιμόνι δίνει τη δυνατότητα για καλύτερο κοντρόλ.

Περισσότερα για τα δύο αυτά μοντέλα μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο14 του Μοτο Τρίτη που από σήμερα. 07/07, κυκλοφορεί στα περίπτερα.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ