Τα scooter αποκτούν όλο και περισσότερο έδαφος στις καρδιές όλων μας, όσο η δυνατότητα για γρήγορη και άνετη μετακίνηση εκλείπει. Για οικονομική μετακίνηση, με άνεση και στυλ και χωρίς τον κατακερματισμό του προσωπικού σας λογαριασμού, σας παρουσιάζουμε πέντε από τα καλύτερα scooter μέχρι τα 200κ.εκ.
Kymco People 50 S
Τιμή: 1895€
+ Ποιότητα κατασκευής
- Σχεδίαση
Το People 50 ξεχωρίζει γιατί αποτελεί το πιο… «νορμάλ» δίκυκλο. Σημαντικό χαρακτηριστικό του ο αποθηκευτικός χώρος, ενώ το αγαπημένο του μέρος για να συχνάζει είναι η πόλη. Ξεχωρίζει για την ασφάλεια που θα αποδώσει σε κάποια μανούβρα παραπάνω. Με τροχούς 16 ιντσών και εμφάνιση που θυμίζει τους μεγαλύτερους εκπροσώπους της κατηγορίας με σύγχρονη λιτή γραμμή, δίνει έμφαση στην ασφάλεια και την χρηστικότητα, με την χαρακτηριστικά υψηλή ποιότητα κατασκευής που μας έχει συνηθίσει η εταιρία.
Στον standard εξοπλισμό θα βρείτε σχάρα αλουμινίου, ρολόι, πίνακα οργάνων με ψηφιακά και αναλογικά όργανα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led, προβολέα αλογόνου και ζάντες αλουμινίου 16”.
Κινητήρας 2Τ, 1Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 49,5
Ισχύς (ίπποι) 5,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ) 4
Βάρος (κιλά) 115
Piaggio NRG Power Pure Jet
Τιμή: 2575€
+ Σχεδίαση, Περιφερειακά
- Μέγεθος τροχών
Η αιχμηρή του σχεδίαση που συνοδεύεται από υψηλή ποιότητα κατασκευής και αποθηκευτικούς χώρους, που το τοποθετούν στα άνω όρια της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα “πακέτο” σχεδόν ακαταμάχητο για τους «γρήγορους» αναβάτες. Ο κινητήρας της Peugeot, Hi-Per2 Pro PureJet, είναι υγρόψυκτος με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ το σύστημα εξάτμισης είναι τύπου «snakebite», για καλύτερη απόδοση. Με διπλό πλαίσιο και μεγάλα φρένα, η εταιρεία δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό scooter με άκρως sport χαρακτήρα και εμφάνιση που παραπέμπει σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. Με εξάκτινες ελαφρού κράματος ζάντες 13 ιντσών μειώθηκε το γυροσκοπικό φαινόμενο και βελτιώθηκε η σταθερότητα του μοντέλου. Τα φρένα του είναι μονοπίστονα με πλευστό δίσκο διάστασης 220 χλστ. εμπρός και 175 χλστ. πίσω.. Ο sport χαρακτήρας του NRG φαίνεται και από τις αναρτήσεις, οι οποίες εμπρός είναι ανεστραμμένες διαμέτρου 30 χλστ. με χυτά «παπούτσια» και πίσω μονού αμορτισέρ με διαδρομή 73,5 χλστ.
Ανανεωμένος είναι ο διπλός, μπροστινός ανεμοθώρακας, ο πίνακας οργάνων και οι αεραγωγοί ανάμεσα από τα φωτιστικά σώματα. Ο πίνακας οργάνων είναι υπερ-πλήρης με ολοκληρωμένο set αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων. Τα φώτα είναι δύο εντάσεων εμπρός, ενώ πίσω χρησιμοποιήθηκαν LED, εφαρμογή ξεκάθαρα από μεγάλες μοτοσικλέτες.
Κινητήρας 2Τ, 1Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 49,4
Ισχύς (ίπποι) 5,9
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ) 2,5
Βάρος (κιλά) 99
Μπορεί σχεδιαστικά, το Vity να μην εντυπωσιάζει, καθώς οι υπεύθυνοι της Yamaha αποφάσισαν να δώσουν περισσότερη βάση στη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα, ωστόσο, θα σε κερδίσει με την πρακτικότητα και την οικονομία που προσφέρει. Η θέση οδήγησης είναι άνετη (αρκεί οι φίλοι σας να μη σας φωνάζουν ψηλό!) και κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος. Όλα τα θετικά επακόλουθα του μικρού μεγέθους του Vity θα φανούν μέσα στην πόλη. Εκεί το Vity θα τρυπώσει σχεδόν παντού και θα κινηθεί αέρινα και ευέλικτα. Επιπλέον, είναι τόσο ελαφρύ και χαμηλό που δεν πρόκειται να προβληματίσει ούτε τους άπειρους αναβάτες ούτε τις γυναίκες στο «κουμαντάρισμά» του.
Με τις μικρές του διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος το Vity υπόσχεται να “χρωματίσει” τις καθημερινές μετακινήσεις με τα γοητευτικά χρώματα της οικονομίας και της πρακτικότητας.
Κινητήρας 4Τ, 1Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 125
Ισχύς (ίπποι) 8,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ) 3,1
Βάρος (κιλά) 110
Το scooter της Honda χρησιμοποιεί τετράχρονο, υδρόψυκτο κινητήρα και με την χρήση ψεκασμού και σε συνδυασμό με το νέο καταλύτη είναι φιλικό προς το περιβάλλον και υπερκαλύπτει και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές. Στον αισθητικό τομέα, νέος είναι ο πίνακας οργάνων, στον οποίο υπάρχει οθόνη LCD, και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων. Η ομολογουμένως μεγάλη εμπορική επιτυχία του SH 150 βασίζεται στο διττό χαρακτήρα του, που προσφέρεται για άνετη και πρακτική μετακίνηση. ενώ παράλληλα δε θα πει όχι σε λίγη πίεση παραπάνω, ανταμείβοντας τον αναβάτη του με μια πιο sport συμπεριφορά.
Η ζελατίνα του Honda είναι κοντή και φιμέ, αλλά παρέχει αρκετή προστασία από τον αέρα. Ο χώρος για τα πόδια είναι μεγάλος και σε συνδυασμό με την άνετη σέλα η οδήγηση γίνεται απόλαυση. Τα φρένα του διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης και η μπροστινή δαγκάνα είναι τριέμβολη, δίνοντας άπλετη δύναμη φρεναρίσματος.
Κινητήρας 4Τ, 1Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 153
Ισχύς (ίπποι) 15,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ) 4,2
Βάρος (κιλά) 136
To Joyride της Sym ανήκει στη συνομοταξία των mega scooter και κατατάσσεται σε αυτή τη κατηγορία λόγω των εξωτερικών του διαστάσεων και όχι βάση της χωρητικότητας του κινητήρα του. Η Sym, με τις αναβαθμίσεις που έκανε στο scooter της, προσφέρει ένα μοντέλο 200 κ.εκ. που δεν υστερεί σε άνεση και χώρους ακόμα και αν συγκριθεί με scooter διπλάσιου κυβισμού. Η σχεδίαση του Joyride μπορεί να μην θέτει νέα standard στη κατηγορία, ωστόσο είναι σύγχρονη στο σύνολο της και εντυπωσιακή στα σημεία. Το Joyride είναι από τα πιο άνετα scooter που υπάρχουν σε αυτό τον κυβισμό. Η θέση του τιμονιού, η φαρδιά σέλα και ο ελεύθερος χώρος που υπάρχει στην ποδιά εγγυώνται ξεκούραστα χιλιόμετρα. Η θέση οδήγησης θυμίζει περισσότερο εκείνη που έχουν οι custom μοτοσικλέτες και είναι ό,τι ακριβώς αναζητά κάποιος μετά από μια κοπιαστική μέρα στο γραφείο.
Κινητήρας 4Τ, 1Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 200
Ισχύς (ίπποι) 16,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ) 4,5
Βάρος (κιλά) 156