H Piaggio αποφάσισε να ανανεώσει το best seller της και τα αποτελέσματα δεν μπορεί παρά να είναι εντυπωσιακά. Το νέο Beverly (στα 125 και 300 κ.εκ.) απέκτησε νέα αισθητική, ώστε να συμβαδίζει με τις τάσεις όχι του παρόντος, αλλά του μέλλοντος, ενώ έγινε καλύτερο και πρακτικότερο.
Το Moto Τρίτη βρέθηκε στην επίσημη παρουσίαση των νέων Beverly στο Μιλάνο και σας παραθέτουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Οι πρώτες αλλαγές που θα παρατηρήσεις κανείς πάνω του αφορούν στο σχεδιασμό του. Το Beverly απέκτησε περισσότερες γωνίες και πιο φρέσκια αισθητική, από τη μάσκα μέχρι την ποδιά και από τη σέλα μέχρι την ουρά. Η μάσκα είναι σχεδόν ολοκαίνουργια, διατηρώντας όμως, τα άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της σειράς. Ο προβολέας απέκτησε περισσότερες ένα νέο, γωνιώδες σχήμα, ενώ και οι ζάντες είναι ολοκαίνουργιες.
Επιπλέον, η νέας σχεδίασης σέλα προσφέρει, μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος κάτω από αυτή, ικανός να φιλοξενήσει δύο jet κράνη ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα. Νέο επίσης στοχείο αποτελεί και Η τάπα του ρεζερβουάρ, που είναι πλέον αεροπορικού τύπου, αντικαθιστώντας την παλιότερη με το πλαστικό βιδωτό καπάκι.
Ο κινητήρας των 278 κ.εκ. φυσικά δεν χρειαζόταν βελτίωση, όντας ένα από τα καλύτερα μηχανικά σύνολα στη κατηγορία του, ωστόσο, οι Ιταλοί βελτίωσαν το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στο μοντέλο των 125 κ.εκ.. Επιπλέον, το μπροστινό φρένο και στα δύο scooter είναι νέο, καθώς ο δίσκος των 260 χιλ. αντικαταστάθηκε με έναν 300 χιλ., τον μεγαλύτερο της κατηγορίας.
Στην οδήγηση, οι περισσότερες από τις αλλαγές του νέου Beverly δεν έχουν άμεσο αντίκτυπο, αφού στη συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούν στη σχεδίαση και στην αισθητική. Ο τομέας της επιβράδυνσης παρουσιάζεται βελτιωμένος χάρη στο νέο μπροστινό δισκόφρένο, το οποίο προσφέρει αμεσότητα, αίσθηση και ισχύ, ενώ ο κινητήρας του 125 ικανοποιεί ακόμη περισσότερο χαμηλά, καθώς απέκτησε κι άλλο νεύρο. Το 300 από την άλλη παραμένει σταθερό, ευκίνητο και ασφαλές, με χαρακτηριστικά και αρετές που πιστεύουμε ότι θα το διατηρήσουν στη κορυφή των πωλήσεων και για τα επόμενα χρόνια.
Περισσότερα θα μάθετε στο νέο τεύχος του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 25 Μαΐου.