LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη δοκιμή: Peugeot Geopolis 300RS!

Το νέο «Geo RS», απέκτησε κινητήρα 278 κ.εκ. με άμεσο όφελος στη ροπή, ενώ διατήρησε αναλλοίωτα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλα τα Geopolis, όπως την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και την σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Bien! Très Bien!

 
Το Peugeot Geopolis είναι όμορφο με αντικειμενικά κριτήρια, έχοντας μια σχεδιαστική ταυτότητα που το κάνει να ξεχωρίζει, χωρίς να γίνεται υπερβολικό ή εκκεντρικό. Σοφά πράττοντας οι Γάλλοι, επέλεξαν να μην επέμβουν σε μεγάλο βαθμό στις γραμμές της νέας έκδοσης των 300 κ.εκ., αφού η σχεδίαση εκπέμπει ένα «φινετσάτο δυναμισμό» που κάθε άλλο παρά ξεπερασμένος είναι. Το αδιαμφισβήτητο κάλος του Geopolis 300 RS, υποστηρίζεται και από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας.

Όπως όμως και ο προκάτοχος του των 250 κ.εκ., το Geopolis 300 RS δεν αναλώνεται μονάχα στην εμφάνιση, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης. Οι μεγάλοι σε διάμετρο τροχοί (16 ίντσες), σε συνδυασμό με τις πολύ καλές αναρτήσεις, έχουν ως αποτέλεσμα μια μοναδική ποιότητα κύλισης, που παρόμοια της δεν συναντάται στη κατηγορία! Το Geopolis μετατρέπει σε παχιά μοκέτα στους άθλιους δρόμους μας, αποσβένοντας τις κακοτεχνίες με έναν μοναδικό τρόπο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι οι αναρτήσεις του αδυνατούν να ανταποκριθούν σε γρήγορους ρυθμούς.

Ανοίγοντας το γκάζι και επιχειρώντας να κινηθεί κάποιος σβέλτα, θα διαπιστώσει ότι δεν έχει μπει τυχαία η κατάληξη «RS» στην ονομασία του Geopolis. Σταθερό, υπάκουο και με σίγουρο πάτημα, το 300άρι της Peugeot μπορεί να προσφέρει διασκέδαση αν του ζητηθεί χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό του. Αν τα πράγματα «ξεφύγουν», τη κατάσταση μπορούν να σώσουν τα εκπληκτικά φρένα, επιβραδύνοντας το scooter με ασφάλεια.

Ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση θετικά, είτε πρόκειται για αστική – «χαλαρή» μετακίνηση, είτε για γρήγορους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης. Δεν παρουσιάζεται πιο ισχυρός σε σχέση με τον 250άρη προκάτοχο του, ωστόσο είναι σαφώς πιο «ροπάτος», σε όλη τη κλίμακα των στροφών της λειτουργίας του.

Σε ότι αφορά στη πρακτικότητα, το Geopolis 300 περιλαμβάνει στοιχεία όπως, ντουλαπάκι με κλείδωμα στη ποδιά, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα (όπου χωράει ένα jet κράνος, παροχή ρεύματος 12V για κινητό ή gps και συναγερμό με immobilizer.

Περισσότερα για το Peugeot Geopolis 300 RS μπορείτε να βρείτε στη πλήρη και αναλυτική δοκιμή του, που θα συμπεριλαμβάνεται στην ύλη του τεύχους 12 του Moto Τρίτη, το οποίο κυκλοφορεί στις 08/06.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ/1Κ/ΥΨ
Τροφοδοσία: Hλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα: 278,3 κ.εκ.
Ισχύς: 22 ίπποι / 7.250 σ.α.λ.
Ροπή: 2,3 kgm / 6.000 σ.α.λ.
Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37χλστ.
Αναρτήσεις Π: Δύο αμορτισέρ
Φρένα Ε: Μονός δίσκος διαμέτρου 263χλστ.
Φρένα Π: Μονός δίσκος διαμέτρου 226χλστ.
Τροχοί / ελαστικά Ε: 110/70-16
Τροχοί / ελαστικά Π: 140/70-16
Μεταξόνιο: 1.520χλστ.
Ύψος Σέλας: 805χλστ.
Βάρος: 159 κιλά
Ρεζερβουάρ: 13,5 λίτρα

 

PEUGEOT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ