Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο κυβισμός του SX-F, προκλήθηκε μεγάλος ντόρος για τη μοτοσικλέτα, πριν καν εμφανιστεί. Όταν παρουσιάστηκε επίσημα, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της. Και όχι άδικα, καθώς ανέτρεψε τα ισχύοντα δεδομένα. Ένας τόσο ριζοσπαστικός κυβισμός αποτελεί μια κίνηση εντυπωσιασμού, από την άλλη, όμως, το αποτέλεσμα είναι μια καλά μελετημένη μοτοσικλέτα, η οποία έδειξε έναν από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξελιχθούν τα αγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας. Τα 350 κυβικά του SX-F ήταν μια κίνηση από την αυστριακή ΚΤΜ που ήρθε να ταράξει τα νερά του ΜΧ. Μια μοτοσικλέτα που πήρε σάρκα και οστά υπό την καθοδήγηση του 10 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Stefan Everts. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής, εκτός από οδηγικό ταλέντο και το απίστευτο ρεκόρ των 101 νικών σε GP, έχει τεράστια εμπειρία στο στήσιμο ΜΧ μοτοσικλετών, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, και από τη στιγμή που του δόθηκε το πράσινο φως από την ΚΤΜ για την εξέλιξη του 350, δεν το "έχτισε" με τέτοιον τρόπο ώστε για να το οδηγήσει κάποιος να πρέπει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως, ήθελε να είναι αρεστό από μια ευρεία γκάμα αναβατών, από το χομπίστα motocrosser μέχρι αυτόν που εμπλέκεται σε επαγγελματικό επίπεδο με αγώνες motocross. Ήθελε να είναι άκρως ανταγωνιστικό στην ΜΧ1, απέναντι σε μοτοσικλέτες που διαθέτουν εκατό κυβικά περισσότερα, αλλά παράλληλα να είναι εύκολο στην οδήγηση και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση. Έτσι, ύστερα από τέσσερα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, το 350 SX-F πήρε την τελική του μορφή και, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, μπήκε στη σκληρή αρένα του παγκοσμίου Motocross.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr