Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Θυμάμαι παλαιότερα, στην εποχή της ακμής των ATV, που τα 250άρια γουρουνάκια πουλιόνταν σα ζεστά φραντζολάκια. Στη σημερινή εποχή, τα ATV έχουν υποχωρήσει σε ένα σαφώς μικρότερο μερίδιο, όπου η κατηγορία των 250 κυβικών έχει ήδη αντικατασταθεί από εκείνη των 300 -όπως και στα scooter. Στον ελληνικό χώρο, ευπώλητα γουρούνια της κατηγορίας είναι τα Kymco MXU 300 (το πιο ευπώλητο πέρυσι με 84 κομμάτια) & Kymco Maxxer 300, το SYM Quadlander 300S, το Linhai 300, το E-Ton Vector 300, ενώ με λίγα περισσότερα κυβικά, πολύ καλά πηγαίνει και το AEON Cobra 350. Χμ, δύσκολη αγορά για κάποιο… νεοφερμένο. Σίγουρα για να «περπατήσει» θα πρέπει να διαθέτει αρκετές αρετές που να κάνουν την αγορά του δελεαστική. Και πραγματικά, έτσι δείχνει να συμβαίνει με τον κεραυνό της Dinli.
Το Thunder 300 έρχεται στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις: τη βασική, τη Special και την Utility. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή την έκδοση Special, στην οποία έχει δοθεί έμφαση στην οδική συμπεριφορά. To Thunder 300 Special έρχεται εξοπλισμένο με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, χαρακτηριστικό που το κάνει να ξεχωρίζει απόλυτα στο χώρο. Ταυτόχρονα, διαθέτει ελαφριά αλλά ανθεκτικά nerf bars αλουμινίου, ώστε να προστατεύει τα πόδια σας από χτυπήματα και να μη σας αφήνει να τα κατεβάσετε σε κατάσταση πανικού, όπου θα μπορούσαν να τραυματιστούν από κάποιο τροχό.