Δύσκολο να το περιγράψεις με λόγια και σχεδόν αδύνατο να το βάλεις σε μία συγκεκριμένη κατηγορία, το Versys είναι μία από εκείνες τις μοτοσικλέτες που υπερβαίνει τις προσδοκίες του αναβάτη. Η Kawasaki έδωσε στο Versys ένα ασυνήθιστο όνομα για να χαρακτηρίσει την ευπροσάρμοστη φύση του.
Στην προσπάθειά μας να το περιγράψουμε με λίγα λόγια πρόκειται για μία μοτοσικλέτα μεσαίου μεγέθους - σπορ tourer - καθημερινής μετακίνησης με μερικές εκτός δρόμου δυνατότητες, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης και τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του. Η παλαιότερη έκδοση του Versys δεν είχε κάτι αρνητικό, απλά χρειαζόταν μερικές μικρές διορθώσεις, κάτι που η Kawasaki φρόντισε να εφαρμόσει. Η Ιαπωνική κατασκευάστρια μείωσε τους κραδασμούς του κινητήρα -που ήταν και το σημαντικότερο ψεγάδι της όλης υπόθεσης- και βελτίωσε το μοντέλο κοσμητικά, προσθέτωντας και μερικά εξτρά όπως το σύστημα ABS. Κινούμενο από έναν ήδη δημοφιλή, δοκιμασμένο και αξιόπιστο κινητήρα (ER-6), το Kawasaki Versys 650 ABS μπορεί να προσφέρει παραπάνω απ’ όσα περιμένατε και κοιτάει κατάματα τον ανταγωνισμό όντας ένα από τα οικονομικότερα μοντέλα στη κατηγορία του.
Ποιότητα/Αισθητική: Πιο άγριο από ποτέ
Η δεύτερη γενιά Versys ήρθε ανανεωμένη, με κάποιες επιπλέον αλλαγές που έγιναν, βασιζόμενες στα σημεία που αρκετοί ιδιοκτήτες Kawasaki θα ήθελαν να δουν βελτιωμένα. Το look του είναι πλέον πιο αιχμηρό και πιο επιθετικό και σε κάνει να θες αν το οδηγήσεις. Οι σχεδιαστές άλλαξαν το μπροστινό τμήμα για να βελτιώσουν την προστασία από τον αέρο και να μειώσουν τον θόρυβο που παρουσιαζόταν στις πρώτες εκδόσεις του παλιού μοντέλου. Το Versys διαθέτει επίσης νέο μπροστινό διπλό φανάρι, δίνοντάς του μια πιο λεπτή εμφάνιση και προσθέτοντάς του πόντους στη δυναμική εικόνα του. Ανανεωμένο είναι και το πίσω φανάρι που διαθέτει LED λάμπες που φωτίζουν δυνατά και δίνουν επίσης ένα καθαρό και μαζεμένο look.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή στο τεύχος 20 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 27 Σεπτεμβρίου.