LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η μοτοσικλέτα ακολουθεί πιστά τις εντολές του αναβάτη στις στροφές.

Όλες οι απαραίτητες ενδείξεις είναι παρούσες στον πίνακα οργάνων του GSR.

Η εμφάνιση της την κάνει να ξεχωρίζει στα σημεία.

Γυμνό αλλά και Supersport το GSR.

Μεταχειρισμένη: Suzuki GSR600

Αν και αποτελεί μία χρηστική μοτοσικλέτα στα μεσαία street, το GSR 600 της Suzuki έχει ό,τι χρειάζεται για να βάλει στη θέση του όποιον το αμφισβητήσει.

 
H Suzuki ήταν η τελευταία εταιρία από τους Ιάπωνες που μπήκε στο παιχνίδι των μεσαίων street fighter. Το 2006, όταν και παρουσιάστηκε το GSR 600, οι υπόλοιποι κατασκευαστές είχαν ήδη στο δρόμο τη δική τους εκδοχή του καθημερινού SS. Αυτό βέβαια, δεν πτόησε καθόλου την ιαπωνική εταιρεία που κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα πάνω στη νέα τότε μοτοσικλέτα, η οποία διέθετε όλα τα απαραίτητα συστατικά για να σταθεί στην κατηγορία με αξιώσεις. Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι με την ενισχυτική γέφυρα από το ίδιο υλικό, έβγαζαν μάτια, φώναζαν από μακριά Supersport και υποδείκνυαν τις προθέσεις της ιαπωνικής κατασκευής. Το ίδιο έκανε και ο κινητήρας που προερχόταν και αυτός από το GSX-R εκείνης της εποχής, εξημερωμένος όμως στους 100 ίππους.

Αισθητική: Ξεχωρίζει στα σημεία
Όπως είπαμε και πιο πάνω, το GSR 600 κατάφερνε να ξεχωρίζει για το αλουμινένιο πλαίσιο του και φυσικά για το -σεβαστών διαστάσεων- ψαλίδι που δεν άφηνε καμία αμφιβολία για την ακαμψία του. Η σχεδίαση της ουράς είναι αρκετά ιδιαίτερη, με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης να αντιγράφουν το σχήμα από τα φωτιστικά σώματα και να δημιουργούν μία τετράδα που αποτελεί ίσως το δεύτερο πιο χαρακτηριστικό σημείο στην εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Οι υπόλοιπες γραμμές της είναι πιο διακριτικές παραμένοντας σύγχρονες ακόμη και στις μέρες μας.

Εργονομία: Καθημερινό και σπορ
Ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία, όσον αφορά στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας, είναι το αυξημένο ύψος των μαρσπιέ από την άσφαλτο που διπλώνουν αρκετά τα γόνατα του αναβάτη και δημιουργούν αυτή την πολυπόθητη αίσθηση streetfighter. Το τιμόνι είναι φαρδύ και τοποθετημένο σε καλή απόσταση από τον κορμό και θα βοηθήσει τον αναβάτη στους ελιγμούς μέσα στην πόλη αλλά και σε δρόμο με στροφές. Το αλουμινένιο πλαίσιο βέβαια, με τις μεγάλες του δοκούς, δεν επιτρέπει στο τιμόνι να κόβει όσο χρειάζεται και αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσετε, αν κινείστε καθημερινά στο κέντρο. Το ύψος της σέλας είναι αρκετά χαμηλό και δεν θα προβληματίσει τους κοντούς αναβάτες και το ρεζερβουάρ ανοίγει αρκετά τα πόδια δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερης μοτοσικλέτας. Ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα στο χώρο που του αναλογεί στην ενιαία σέλα των δύο επιπέδων και δεν θα στριμωχτεί, έχοντας παράλληλα στη θέση του και μία μικρή αεροτομή που λειτουργεί σαν χειρολαβή. Στον τομέα της ποιότητας, το GSR 600 τα καταφέρνει αρκετά καλά και δεν δυσαρεστεί.

Στο δρόμο: Το σπορ δεν κρύβεται
Το GSR 600 είναι μία μοτοσικλέτα που βασίστηκε σε GSX-R 600 και το δείχνει σε κάθε ευκαιρία. Ο κινηήρας του είναι ιδιαίτερα ευχάριστος σε απόδοση, αρκεί οι στροφές του να βρίσκονται πάνω από τις 9.000 σ.α.λ. Από εκεί και κάτω, απλά κινεί τη μοτοσικλέτα, ενώ από στάση θέλει τουλάχιστον 4.000 σ.α.λ. και συμπλεκτάρισμα για να ξεκινήσει σβέλτα. Πέρα από το μικρό κόψιμο του τιμονιού, μέσα στην πόλη δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα και θα κινηθεί γρήγορα χάρη στην ελαφριά του αίσθηση και στις αναρτήσεις που απορροφούν αρκετά τις ανωμαλίες με τη μπροστινή να είναι αρκετά μαλακή για αυτό ακριβώς το λόγο. Το ίδιο ισχύει και στις στροφές, με την ακαμψία του πλαισίου να δίνει ρέστα και τη γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης να αποτελεί μέρος του ρεπερτορίου της μοτοσικλέτας. Τα φρένα παρουσιάζονται δυνατά και σε αυτές τις συνθήκες, με το σύστημα ABS να παίρνει από τον αναβάτη το άγχος του μπλοκαρίσματος.

Τι να προσέξετε
Η μοτοσικλέτα της Suzuki είναι σε γενικές γραμμές μία πολύ αξιόπιστη λύση που δεν έχει παρουσιάσει χαρακτηριστικά προβλήματα. Ένας γενικός έλεγχος είναι αυτό που πρέπει να κάνετε συνήθως. Αν η μοτοσικλέτα δείχνει για κάποιο λόγο ταλαιπωρημένη, να την αποφύγετε. Υπάρχουν πολλά GSR στην αγορά.

Τι να αλλάξετε
Σίγουρα αν έχετε βλέψεις για ταξίδια, η τοποθέτηση μίας ψηλής ζελατίνας θεωρείται υποχρεωτική. Επίσης, αν η γρήγορη οδήγηση και τα Track Days βρίσκονται μέσα στο πρόγραμμά σας, τότε θα πρέπει να επέμβετε στα ελατήρια και στα λάδια του πιρουνιού καθότι είναι πολύ μαλακό για αυτή τη χρήση.

Ο ανταγωνισμός
Yamaha FZ6 S2
ΤΗ μεσαία γυμνή μοτοσικλέτα της Yamaha αποτελεί άλλο ένα μοντέλο που βασίζεται πάνω σε SS μοτοσικλέτα. Φρένα, πλαίσιο και φυσικά ο κινητήρας προέρχονται από τα πιο σκληροπυρηνικά μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας προδίδοντας στο FZ6 μία πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά αντάξια των μηχανικών του μερών. Ο κινητήρας, από παλιότερο R6 της εποχής είναι πολύ δυνατός στις υψηλές στροφές, αλλά χαμηλά φέρει τα χαρακτηριστικά των supersport και χρειάζεται αρκετή δουλειά για να κινηθείτε γρήγορα χωρίς να ανεβάσετε τις στροφές. Τα ισχυρά του φρένα είναι ένα από τα δυνατά σημεία της μοτοσικλέτας.

Honda CB600F Hornet
Τo Hornet είναι ο άλλος Ιάπωνας ανταγωνιστής του Suzuki GSR και ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της κατηγορίας. Αν και δε διαθέτει τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά των άλλων δύο, όσον αφορά στο πλαίσιο, αποτελεί μια άκρως ολοκληρωμένη πρόταση που θα ευχαριστήσει τον αναβάτη του σε κάθε είδους διαδρομή. Ο κινητήρας του είναι απόλυτα γραμμικός σε απόδοση με ικανοποιητικά αποθέματα ροπής για κίνηση μέσα στην πόλη και αρκετή δύναμη ψηλά, για γρήγορη οδήγηση. Η αξιοπιστία του είναι άλλο ένα από τα χαρακτηριστικά του.

Συμπέρασμα
Το GSR 600 είναι μία μοτοσικλέτα που θα εισάγει με άριστο τρόπο το νέο αναβάτη στη μεσαία κατηγορία των street μοτοσικλετών, αφού είναι πολύ φιλικό, αρκετά άνετο και πολύ ικανό σε δρόμο με στροφές. Η τιμή του σαν μεταχειρισμένο, κυμαίνεται σε ιδιαίτερα ελκυστικά επίπεδα και αυτό το κάνει προσιτό στους αναβάτες με χαμηλό μπάτζετ. Μία πολύ καλή και αξιόπιστη επιλογή στα γυμνά με σπορ προεκτάσεις που δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ