H επιτυχία του Scarabeo είναι αδιαμφισβήτητη καθώς έχει παραχθεί σε περισσότερες από 750.000 μονάδες από το 1993 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μέχρι σήμερα. Το μοντέλο ξεκίνησε ως μία σχεδιαστική άσκηση για τους Ιταλούς με την ονομασία «Project City Bike» που θα συνδύαζε την καθημερινή μετακίνηση με το στιλ και την ασφάλεια που προσφέρουν οι μεγάλοι τροχοί. Αυτή η άσκηση, έργο του σχεδιαστή Giuseppe Ricciuti, είχε απρόσμενη επιτυχία με το δίτροχο κοινό. Οι μεγάλοι τροχοί, οι μικρές διαστάσεις/βάρος και κυρίως η ρετρό αισθητική του scooter με το δίχρονο κινητήρα των 50 κ.εκ. βρήκε απήχηση σε μεγάλους και μικρούς, αλλά και στις γυναίκες και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Σιγάσιγά, η γκάμα μεγάλωσε με εκδόσεις στα 125 και 150 κ.εκ., στα τέλη της 10ετίας του 90, με το 200άρι να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του το 2000. Αργότερα προστέθηκαν στη γκάμα τα μοντέλα των 250/300 κ.εκ., ενώ σήμερα η οικογένεια Scarabeo αριθμεί επτά μοντέλα, ξεκινώντας από τα παραδοσιακά 50άρια και φτάνοντας μέχρι το κορυφαίο μοντέλο των 500 κ.εκ. Το Scarabeo των 125/200κ.εκ. κατέχει ιδιαίτερη θέση στη γκάμα της Aprilia, αφού με τα σημερινά στάνταρ αποτελεί ιδανική λύση για όποιον επιθυμεί να κινηθεί με επιτυχία στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Για φέτος, το εν λόγω scooter δέχεται βελτιώσεις στην αισθητική και την εργονομία του προκειμένου να ανταποκριθεί στον αυξημένο ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία.
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr