Tο μικρο…μεσαίο CBR250R αποτελεί πλέον γνωστή ποσότητα αλλά και ποιότητα στο δίτροχο κοινό. Μία χρηστική μοτοσικλέτα που για τον κυβισμό της μπορεί να τα κάνει όλα καλά και με ασφάλεια, ενώ σε κλειστές στροφές θα στρίψει με όσα έρχεται, προσφέροντας οδηγική απόλαυση που δεν συνηθίζεται στην κατηγορία. Παράλληλα, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς αλλά και για όλους αυτούς που χρειάζονται ένα δίτροχο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και δε θέλουν να καταφύγουν στη λύση ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η τελευταία μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων και της ενεργητικής ασφάλειας, με κόστος όμως το επιπλέον βάρος, τον όγκο αλλά και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης. Το μοντέλο της δοκιμής είναι τόσο καλό, όσο και η βασική έκδοση, με μία πολύ σημαντική διαφορά που ολοκληρώνει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του το κάνει μοναδικό για την κατηγορία των 250 κ.εκ.. Το μεγάλο του ατού δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό σύστημα C-ABS που φέρει στον εξοπλισμό του, ένα σύστημα που κάνει τη μοτοσικλέτα της Honda να ταιριάζει ακόμη καλύτερα με το προφίλ των δρόμων που βλέπουμε στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας. Το άγχος που προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρόσθιου τροχού υπάρχει πάντα στο μυαλό του αναβάτη και ένα άγχος λιγότερο είναι πάντα ευπρόσδεκτο στην καθημερινότητά μας. Πάμε να το δούμε από κοντά
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr