Το F 650 GS δεν έχει αλλάξει καθόλου, από όταν παρουσιάστηκε το 2008. Παρ’ όλα αυτά, καταφέρνει να δείχνει αρκετά σύγχρονο και σήμερα, αν και κάποιοι αντίπαλοι του έχουν προχωρήσει από τότε. Τουλάχιστον η τιμή του έχει πέσει κοντά 1000 ευρώ, και αυτό του δίνει ένα δυνατό πρόσθετο χαρτί. Το φινίρισμα είναι κλασσικό BMW, ψηλής ποιότητας, με άριστη εφαρμογή στα πλαστικά, βαθιά βαφή και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας, εκτός από τη χρωματική διαφορά σε σχέση με τη βασική έκδοση, διέθετε και διάφορα έξτρα καλούδια που έκαναν τη μοτοσικλέτα να αναδύει ένα αέρα πολυτέλειας. Συγκεκριμένα, το trip computer με τις ενδείξεις του, μπορεί να σε κάνει να το χαζεύεις για μέρες, συγκρίνοντας νούμερα real-time και μέσης κατανάλωσης, και εξετάζοντας με ποια ταχύτητα κιβωτίου και πόσα χιλιόμετρα την ώρα πρέπει να κινείσαι για να βγάζεις εξωπραγματικά χαμηλές καταναλώσεις. Και στις κρύες μέρες του χειμώνα που είχαμε το F για δοκιμή, η ψηλή ζελατίνα και τα θερμαινόμενα γκριπ ήταν η καλύτερη παρηγοριά –αν μάλιστα τα τελευταία συνδυαστούν και με aftermarket κλειστές χούφτες, τότε μιλάμε για χειμερινή ευτυχία. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι στο πίσω μέρος, γεγονός που σημαίνει πως ο συνεπιβάτης μάλλον θα πρέπει να κατέβει στον ανεφοδιασμό, για να μην έχει στενές επαφές με τη μάνικα. Επιπλέον, το προστατευτικό καγκελάκι στην εξάτμιση, υποχρεώνει τον αναβάτη να πατάει στο μαρσπιέ με τη φτέρνα και όχι με τη μύτη –μετά από λίγο όμως, το συνηθίζει. Οι ασύμμετροι προβολείς μπροστά αποτελούν βαυαρικό χαρακτηριστικό γνώρισμα, και δίνουν χαρακτήρα στο F 650 GS. Ταυτόχρονα, η ουρά είναι πολύ μαζεμένη, με led λαμπάκια στο πίσω φωτιστικό σώμα. Γενικά, το F 650 GS δεν απογοητεύει ακόμα και σήμερα, ούτε στο design, ούτε στην ποιότητα κατασκευής, παίρνοντας άριστα και στους δύο τομείς.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr