LIVE: κίνηση στους δρόμους

To νέο Beverly έχει διαθέσιμο γκάζι ανά πάσα στιγμή και μπορεί να κινηθεί σε χαλαρούς ή σπορτίφ ρυθμούς με την ίδια ευκολία.

Ο κινητήρας αποδίδει 33,3 ίππους ισχύος στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. και είναι ολοκαίνουργιος.

Η ζελατίνα ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό και εκτός από πρακτικές, έχει και αισθητικές προεκτάσεις.

Κάτω από τη σέλα του Beverly 350 θα χωρέσει ένα full face ή δύο jet κράνη.

Πρώτη δοκιμή: Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring

To scooter που αναμένεται να αποτελέσει τη νέα γενιά Beverly διαθέτει μια πλειάδα πλεονεκτημάτων που του εξασφαλίζουν τη θέση του best seller στην κατηγορία.

 
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας των 330 κ.εκ., οι μικροβελτιώσεις αισθητικού και ουσιαστικού χαρακτήρα και μια θέση πιο ψηλά από όλα τα Beverly (σκοπός του νέου 350 είναι να αντικαταστήσει την έκδοση των 400 κ.εκ.) είναι τα βασικότερα προνόμια αυτού του scooter. Το Beverly, όμως, δε σκοπεύει να τα εκμεταλλευτεί μόνο του, αλλά μαζί με τον αναβάτη του, προσφέροντας κι αυτό με τη σειρά του ένα είδος προνομιακής μεταχείρισης στον τελευταίο.

Οπωσδήποτε το θετικότερο χαρακτηριστικό του νέου Beverly 350 Sport Touring είναι το γκάζι που έχεις στη διάθεσή σου. Και δε μιλάω για εξωφρενικές εκκινήσεις ή τεράστιες επιδόσεις, αλλά για το γεγονός ότι αυτό είναι πάντα διαθέσιμο και σχεδόν ανεξάντλητο. Οι εκκινήσεις από στάση γίνονται άμεσα (αλλά όχι απότομα) και ανά πάσα στιγμή, ειδικά όταν μιλάμε για κίνηση μέσα στην πόλη, υπάρχει διαθέσιμο γκάζι στο δεξί σου χέρι. Οι προσπεράσεις θα πραγματοποιηθούν με σβελτάδα και ασφάλεια και τα ξεσπάσματα ταχύτητας εξαρτώνται μόνο από τις διαθέσεις του αναβάτη.

Η συνολική του συμπεριφορά θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη και θα σου ανοίξει την όρεξη για σπορτίφ βόλτες. Οι αναρτήσεις διατηρούν σταθερό το Beverly υπό πίεση και οι κλίσεις, εναλλασσόμενες ή μη, θα πραγματοποιηθούν με ασφάλεια, χάρη στη σφιχτή λειτουργία τους. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζουν και οι νέοι και ελαφρύτεροι τροχοί, αλλά και τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, καθώς και τα φρένα. Με λίγα λόγια, το Beverly θα κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς χωρίς να διαμαρτυρηθεί και θα παραμείνει σταθερό και ασφαλές. Το πιρούνι θα κάνει καλά τη δουλειά του στον τομέα της πληροφόρησης και το στήσιμο του Beverly θα συγχωρήσει λάθη και θα επιτρέψει διορθώσεις στην πορεία.

Τέλος, η τιμή του στα 4.700 ευρώ το καθιστά μόλις 250 ακριβότερο από την έκδοση των 300 κ.εκ., ενώ με 400 ευρώ επιπλέον (5.100 ευρώ) μπορείτε να αποκτήσετε την έκδοση ABS/ASR, η οποία αυξάνει κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια.

Η πρώτη δοκιμή του Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring περιλαμβάνεται στο τεύχος 26 του moto τρίτη που θα βρίσκεται στα περίπτερα στις 20 Δεκεμβρίου.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ