net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πολύ ποιοτικές σε λειτουργία οι αναρτήσεις, προσφέρουν ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου, ρυθμίζονται πανεύκολα και θα τα καταφέρουν ακόμη και στην πόλη.

Κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση τα φρένα. Το προαιρετικό ABS λειτουργεί εξαιρετικά και ειδοποιεί διακριτικά τον αναβάτη χωρίς να ενοχλεί.

Πανίσχυρο με ακαριαία απόκριση αλλά, την ίδια στιγμή, απόλυτα υπάκουο είναι το μοτέρ, λόγω της πολύ καλής τροφοδοσίας από τον ψεκασμό.

Στο φυσικό του περιβάλλον, σε δρόμο με στροφές ή μέσα σε μια πίστα, το S 1000 RR δείχνει τον πραγματικό λόγο ύπαρξής του.

Η σέλα διαθέτει αρκετό χώρο και επιτρέπει στο σώμα να βγαίνει χωρίς να ενοχλεί αλλά και να μετατοπίζεται προς τα πίσω για κρυφτεί ο αναβάτης πίσω από το φέρινγκ.

Όργανα με ευδιάκριτες ενδείξεις και σοβαρό σχεδιασμό που φέρουν χρονόμετρο, lap timer και ένα μεγάλο shift light για να μη χάσετε ούτε μία αλλαγή.

To Honda CBR 1000 RR αποτελεί μία πρώτης τάξεως επιλογή και ως μεταχειρισμένο.

Η φιλικότητα είναι το στοιχείο που διακρίνει το superbike της Suzuki που θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε και στην καθημερινή σας μετακίνηση.

Μεταχειρισμένo: BMW S1000 RR

Από την πρώτη στιγμή, το S 1000 RR βρέθηκε μεταξύ των κορυφαίων τετρακύλινδρων χάρη στον ολοκληρωμένο χαρακτήρα αλλά και το πανίσχυρο μοτέρ του.

 
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι Ιάπωνες κατασκευαστές έσερναν τον χορό στην κατηγορία των 4κύλινδρων superbike μην αφήνοντας κανέναν άλλο να μπει ανάμεσά τους. Το ένα απίστευτο και καινοτόμο μοντέλο παρουσιαζόταν μετά το άλλο θέτοντας τον πήχη όλο και πιο ψηλά κάθε φορά, ειδικά στο παιχνίδι της ιπποδύναμης. Οι ευρωπαϊκές εταιρίες (Ducati και Aprilia) κινούνταν εναλλακτικά παρουσιάζοντας τις δικές τους εξαιρετικές προτάσεις με δικύλινδρα μοτέρ. Την ίδια στιγμή, η BMW τηρούσε σιγήν ιχθύος και επικεντρωνόταν στα Touring και Sport touring μοντέλα της. Όλα αυτά μέχρι το 2009 που αποφάσισε να αντεπιτεθεί με την παρουσίαση του S1000RR ταρακουνώντας για τα καλά ανταγωνισμό αλλά και κοινό.

Αισθητική: Ξεχωρίζει από μακριά
Και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά για το μοντέλο της BMW με τους δύο διαφορετικού σχήματος προβολείς στο φέρινγκ του; H αισθητική του είναι σαφώς επηρεασμένη από τις μοτοσικλέτες που λαμβάνουν συμμετοχή στους αγώνες endurance και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που διαφοροποιείται τόσο πολύ σχεδιαστικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, από όπου κι αν προέρχεται αυτός. Είτε αρέσει είτε όχι, το μοντέλο της γερμανικής εταιρίας ξεχωρίζει και δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψετε με κάτι άλλο.

Εργονομία/ποιότητα: Ικανοποιεί πλήρως
Το γερμανικό superbike είναι γενικά μαζεμένο σε διαστάσεις. Είναι όμως φτιαγμένο από Ευρωπαίους (και) για Ευρωπαίους και αυτό σημαίνει ότι, πάνω στη σέλα του θα χωρέσουν με άνεση ακόμη και αναβάτες που ξεπερνούν κατά πολύ σε ύψος αυτό του μέσου…αγωνιζόμενου. Τα χειριστήρια είναι απολύτως φυσιολογικά, με την έννοια ότι δεν έχουν την ιδιαίτερη διάταξη που βλέπουμε σε άλλα μοντέλα της BMW και συνηθίζονται γρήγορα. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, αυτή βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα με τις αμέτρητες και προσεγμένες λεπτομέρειες να το επιβεβαιώνουν.

Κινητήρας/Ηλεκτρονικά: Προσαρμόζονται ανάλογα
Όταν παρουσιάστηκε το BMW, συγκλόνισε το κοινό των superbike, τόσο με την απόδοση του κινητήρα του, όσο και με τα ηλεκτρονικά συστήματα με τα οποία ήταν εφοδιασμένο. Ο ψεκασμός του κινητήρα έφερε στη στάνταρ έκδοση της μοτοσικλέτας τέσσερις διαφορετικούς χάρτες (Rain, Sport, Race και Slick), ώστε να μπορεί ο αναβάτης να προσαρμόζει την απόδοσή του ανάλογα με τις συνθήκες. Παράλληλα, το S 1000 RR μπορούσε να εξοπλιστεί με Traction Control και αγωνιστικό ABS κάνοντας ακόμη πιο φιλική την απόδοσή του στο δρόμο αλλά και στην πίστα.

Στο δρόμο: Εκρηκτικό και απολαυστικό
Το γερμανικό superbike εμφανίζεται έτοιμο για πόλεμο με το καλημέρα. Η αίσθηση που δίνει είναι ανάλαφρη και φιλική και στο άνοιγμα του γκαζιού παρουσιάζεται απόλυτα υπάκουο και ταυτόχρονα εκρηκτικό. Υπεύθυνο γι’ αυτό είναι το πολύ καλό σύστημα του ψεκασμού που κάνει ακριβώς ό,τι του ζητήσεις. Όλα εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα θα ανοίξεις το γκάζι και η απόδοση της ισχύος μπορεί να μετατραπεί από απόλυτα γραμμική σε απόλυτα εκρηκτική με την ταχύτητα της σκέψης. Στο φυσικό του περιβάλλον, σε δρόμο με στροφές ή μέσα σε μια πίστα, το S 1000 RR δείχνει τον πραγματικό λόγο ύπαρξής του. Δεν παρουσιάζει ιδιοτροπίες, το πιρούνι εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη, τα φρένα έχουν εξαιρετική αίσθηση και το traction control τιθασεύει με άνεση την τεράστια ισχύ επιτρέποντας στο γκάζι να ανοίξει νωρίς μέσα στη στροφή. Άνετο για τον χαρακτήρα του εμφανίζεται και στον αυτοκινητόδρομο, με την ευθυβολία και τη σταθερότητα να το διακρίνουν. Στα θετικά του σημεία συγκαταλέγεται και η φιλικότητα που παρουσιάζει (για superbike, μην ξεχνιόμαστε) στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.

Συμπέρασμα
Με την πρώτη της προσπάθεια, η γερμανική εταιρία κατάφερε να παρουσιάσει μία μοτοσικλέτα που μπορούσε να παλέψει για την κορυφή της κατηγορίας. Το πανίσχυρο μοτέρ άφηνε πίσω του τον ιαπωνικό ανταγωνισμό και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του S 1000 RR…βοηθούσαν τον αναβάτη να εξελιχθεί και να βελτιώσει το γυρολόγιό του μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο μίας πτώσης. Ως μεταχειρισμένο είναι μόλις δύο ετών και ο έλικας στο ρεζερβουάρ κρατά σχετικά ψηλά την τιμή. Αξίζει όμως τα λεφτά του μέχρι τελευταίου cent.

Ο ανταγωνισμός
Honda CBR 1000 RR
To ιαπωνικό superbike αποτελεί μία πρώτης τάξεως επιλογή και ως μεταχειρισμένο. Παρουσιάζεται απόλυτα φιλικό και αφήνει τον αναβάτη του να εκμεταλλευτεί πλήρως την ισχύ του κινητήρα του στην έξοδο της στροφής. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σταμπιλιζατέρ του τιμονιού που ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες κάνει πολύ καλή δουλειά. Σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται η απόδοση των φρένων που γίνεται ακόμη καλύτερη στην έκδοση με το C-ABS. Τέλος, η εργονομία του είναι σαφώς προσανατολισμένη στην πίστα.

Suzuki GSX-R 1000
Η φιλικότητα είναι το στοιχείο που διακρίνει το superbike της Suzuki που θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε και στην καθημερινή σας μετακίνηση. Παρουσιάζεται αρκετά εύκολο στην αλλαγή κατεύθυνσης, ο κινητήρας του αποδίδει αρκετά γραμμικά την ισχύ του και διαθέτει καλή απόκριση σε όλο το φάσμα λειτουργίας, ενώ φέρει και τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό του. Καλή προστασία προσφέρει και το μεγάλο φέρινγκ στις υψηλές ταχύτητες.

Τι να προσέξετε
Μοτοσικλέτες που είναι φτιαγμένες για πίστα, μπορούν σχετικά εύκολα να μαρτυρήσουν τυχόν πτώσεις. Βεβαιωθείτε ότι το χρώμα του φέρινγκ ταιριάζει (χρονικά) με αυτό του ρεζερβουάρ και της ουράς. Ζητήστε να δείτε τη μοτοσικλέτα χωρίς αυτό. Ιδιαίτερη προσοχή στο πλαίσιο και τις κολλήσεις του. Προσοχή και στα αλυσιδογράναζα/ ελαστικά.

Τι να αλλάξετε
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να αλλάξετε σε μία μοτοσικλέτα που δεν χρειάζεται καμία απολύτως αλλαγή! Ο μακρύς κατάλογος με τα έξτρα αξεσουάρ σίγουρα θα σας βάλει στο τριπάκι και σίγουρα θα βρείτε κάτι που θα σας αρέσει. Αν δεν έχει, κοιτάξτε να τοποθετήσετε το Race ABS. Κοστίζει αλλά αξίζει!

Κινητήρας
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.)
999
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)
193/13.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
11,4/9.750
Τροφοδοσία
ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
17,5
Εκκίνηση
Μίζα
Μήκος (χλστ.)
2.056
Πλάτος (χλστ.)
826
Ύψος σέλας (χλστ.)
820
Μεταξόνιο (χλστ.)
1.432
Βάρος (κιλά, γεμάτο)
204 (206,5 ABS)
Ελαστικό μπροστά
120/70-17
Ελαστικό πίσω
190/55-17
Φρένα μπροστά
2Δίσκο, 320 χλστ.
Φρένα πίσω
Δίσκος, 220 χλστ.
Τιμή
10.900-12.800 ευρώ

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ