LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλό κράτημα, σε sport επίπεδα, σε όλα τα εδάφη. Σφιχτές αναρτήσεις, που κλέβουν λίγη άνεση.

Το Vision 50 αποτελεί ένα από τα ιδανικότερα δίκυκλα για κίνηση στην καρδιά των αστικών κέντρων.

Πολύ άνετη η σέλα, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις.

Λιτά τα όργανα, με τις απαραίτητες μόνο ενδείξεις. Ταχύμετρο, δείκτης βενζίνης, ολικός χιλιομετρητής.

Φρένα άγκυρες για το μικρό Vision, που μοιράζεται το πακέτο με το CBS μαζί με το μεγάλο αδελφό 110.

Μπροστά από τα γόνατα σας το Vision έχει δυο αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και χρηστικό γάντζο.

Πρώτη δοκιμή: Honda Vision 50

Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο μικρό scooter της ιαπωνικής φίρμας που κοστίζει μόλις 1.780 ευρώ, και αποδεικνύεται ιδανικό για τις αστικές σας μετακινήσεις.

 
Η Honda είναι από τις εταιρείες που έχουν πάρει απολύτως σοβαρά την οικονομική κρίση που διανύουμε. Εστίασε, λοιπόν, τις πρόσφατες παρουσιάσεις των μοντέλων της στην πρωτόγνωρη οικονομία καυσίμου και στις οικονομικές τιμές απόκτησης ξεκινώντας από το νέο κινητήρα των 700 κυβικών εκατοστών που μοιράζονται το Integra, το NC 700X, και το NC 700S, και φθάνοντας έως τα απίστευτα οικονομικά scooter PCX 125 & Vision 110. Και σίγουρα, έπεται και συνέχεια. Εμείς στη δοκιμή που διαβάζετε, θα σας παρουσιάσουμε το νέο, μικρό αδελφάκι του Vision 110, που έρχεται εξοπλισμένο με τετράχρονο κινητήρα 50 κυβικών εκατοστών και που παρουσιάζει… δυσανεξία στη βενζίνη.

Αισθητική/Ποιότητα: Σε κορυφαίο σκαλί
Μπορεί οι Ιάπωνες να εστίασαν στην οικονομία με το Vision 50, όμως πιστέψτε μας, θα προτιμούσαν να προβούν στο τελετουργικό χαρακίρι, πριν ρίξουν την ποιότητα κατασκευής. Έτσι, το Vision 50 είναι γνήσιο τέκνο του «Big H», με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Καταρχήν, να βγάλουμε από τη μέση το προφανές, ότι δηλαδή πρόκειται για το ίδιο σκαρί με του Vision 110, με τη μοναδική αλλαγή να αφορά στα κυβικά του κινητήρα. Όπως λοιπόν και το «μεγάλο» Vision, έτσι και το πενηντάρι είναι καλοφτιαγμένο, με άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, άψογη βαφή, και design που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία σύγχρονα scooter. Είναι διαθέσιμο σε πέντε όμορφα χρώματα, με διακριτικό το λογότυπο Vision στο πλάι, και με sport πεντάμπρατσες ζάντες. Τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά, χωρίς έτσι να χαλάνε το design, ενώ και τα πίσω έχουν έξυπνα ενσωματωθεί, χωνευτά, δίπλα στο φωτιστικό σώμα.

Η αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Honda Vision 50 περιλαμβάνεται στο τεύχος 1 του 2012, που θα είναι στα περίπτερα στις 3 Ιανουαρίου 2012.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ