Άλλαξε κοστούμι, βελτιώθηκε στα σημεία και έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του, συνολικά καλύτερο και σημαντικά πιο εύχρηστο στην καθημερινή μετακίνηση.
Εισαγωγή
Είμαι σίγουρος πως το τελευταίο πράγμα που θέλετε να διαβάσετε είναι μία μεγάλη σε μήκος εισαγωγή για μία από τις πιο καλοπουλημένες μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια. Μία μοτοσικλέτα που, χωρίς να είναι τέλεια, αγαπήθηκε όσο λίγες από ένα τεράστιο εύρος αναβατών, αφού στη σέλα της μπορούσε να δει κανείς από νεαρά και με μικρή εμπειρία άτομα μέχρι αναβάτες με εμπειρία, τόσο στο τιμόνι, όσο και στη ζωή, ακόμη και γυναίκες. Το παλιό καλό V-Strom, με τα πολλά καλά του και τα λίγα κακά του, κατάφερε να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού και να αποτελέσει τη μοτοσικλέτα για όλες τις δουλειές και όλες τις περιστάσεις. Ένα 650 με διαστάσεις, εμφάνιση και κύρος 1000ριού που μπορούσε από τη μία, να ταξιδεύει ώρες ατελείωτες στην εθνική φορτωμένο μέχρι το λαιμό και από την άλλη, να στριμώχνει τον όγκο του στο κέντρο της πόλης μεταφέροντας τον αναβάτη του από το σπίτι στη δουλειά και πίσω. Αυτά τα λίγα λόγια συνοψίζουν μάλλον με τον καλύτερο τρόπο τι εστί V-Strom για τον Έλληνα αναβάτη. Τα υπόλοιπα που ακολουθούν αφορούν στο ανανεωμένο μοντέλο που, θέλοντας να χτίσει πάνω στην εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς, απέκτησε νέα εμφάνιση, βελτιώθηκε στους επιμέρους τομείς και παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι.
Σχεδίαση: Μικρότερο στο μάτι
Το V-Strom είναι μία από τις ελάχιστες μοτοσικλέτες που διατήρησαν αναλλοίωτο το σχήμα τους για σχεδόν μία δεκαετία. Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του σίγουρα το όφειλε στην εμφάνιση και στις διαστάσεις του, αφού με ένα λογικό αντίτιμο, μπορούσε κάποιος να αγοράσει μία μοτοσικλέτα που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει σε αυτόν τον τομέα από τα mega on-off.
Το ανανεωμένο V-Strom πέρασε από αυστηρή δίαιτα και, ενώ διαφέρει ελάχιστα σε διαστάσεις έναντι του παλιού, δείχνει σημαντικά μικρότερο σε άμεση αντιπαράθεση.
Οι περισσότερες γωνίες έχουν στρογγυλέψει και ο όγκος έχει μειωθεί αισθητά, ειδικά στη μέση του φέρινγκ. Το τελευταίο είναι ολοκαίνουριο και λεπτότερο, με τις βαμμένες και άβαφες επιφάνειες να συνδυάζονται επιτυχημένα μικραίνοντας ακόμη περισσότερο τη μοτοσικλέτα οπτικά. Πλέον, δε μοιάζει τόσο πολύ με 1000άρι, αλλά εξακολουθεί να μεγαλοδείχνει, αφού οι διαστάσεις του παραμένουν συνολικά ως είχαν. Στοιχεία που κρατούν ζωντανούς τους δεσμούς με το παρελθόν, είναι το σχήμα των ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων μπροστά και το στοπ πίσω που έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το προηγούμενο μοντέλο.
Η αναλυτική δοκιμή του Suzuki V-Strom 650 ABS περιλαμβάνεται στο τεύχος 3 του moto τρίτη που βρίσκεται στα περίπτερα.