Το Versys 1000 είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού που σε βάζουν σε δεύτερες σκέψεις για την επιλογή σου να κινείσαι καθημερινά με παπί ή scooter.
Εξελίσσει το είδος
Η Kawasaki δεν δημιούργησε το Versys για να έρθει σε απευθείας αντιπαράθεση με τα πραγματικά on-off μοντέλα της κατηγορίας. H ιαπωνική εταιρία κοίταξε στα άκρα της κατηγορίας και συγκεκριμένα σε εκείνο που συγκεντρώνει μοντέλα με ελάχιστες βλέψεις για χώμα και σαφή προτίμηση στο ασφάλτινο τερέν. Οι έρευνες τις έδειξαν ότι οι αναβάτες που θα πάρουν τη μεγάλη τους on-off και θα χωθούν στα δάση δεν είναι τελικά και τόσοι πολλοί. Θυσίασε λοιπόν τις όποιες off road ικανότητες της μοτοσικλέτας της (δεν υπάρχει ούτε ο κλασικός τροχός των 19 ιντσών) για να πετύχει ένα ακόμη πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα στην άσφαλτο όπου ο αναβάτης του Versys θα «γράψει» και την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων μαζί του.
Σχεδίαση/Ποιότητα: Ο μεγάλος αδερφός
Δύσκολα θα μπερδέψεις το Versys 1000 με κάποια άλλη μοτοσικλέτα στο δρόμο, εκτός ίσως από το μικρότερο 650. Στην ίδια σχεδιαστική λογική με το τελευταίο, αλλά, πιο μεγάλο και φουσκωμένο διαχωρίζει και οπτικά τη θέση του ως το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας. Το πιο χαρακτηριστικό και αμφιλεγόμενο σημείο του είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα και η σχεδίαση των πλαστικών που το περιβάλλουν. Δίνουν στο Kawasaki μία σχεδόν ρομποτική όψη που τραβάει τα βλέμματα και γίνεται αντικείμενο συζήτησης.
H δοκιμή του νέου Kawasaki Versys 1000 περιλαμβάνεται στο τεύχος 8 του moto τρίτη που κυκλοφορεί.