Αισθητική/Ποιότητα: Με σπορ προεκτάσεις
Εργονομία/Χώροι: Σε λεπτή ισορροπία
Το SYM δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίζει με επιτυχία το απαιτητικό περιβάλλον της πόλης και το ασφυκτικό μποτιλιάρισμα που θα βρει κάποιος εκεί. Η SYM έχει εκμεταλλευτεί σε μεγάλο βαθμό τις μαζεμένες διαστάσεις του και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μία θέση οδήγησης που προσφέρει πολύ καλό κοντρόλ στις μανούβρες με πολύ μικρή ταχύτητα. Ο χώρος που έχει προβλεφθεί για τον αναβάτη είναι επαρκής για άτομα μετρίου προς υψηλού αναστήματος. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος για τον συνεπιβάτη που δεν θα εκφράσει παράπονο στις σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη με την πρακτική σχαρίτσα να φέρει και σωστά τοποθετημένες χειρολαβές. Για μικρό scooter με 16ρηδες τροχούς, σε ικανοποιητικά επίπεδα κινείται και ο χώρος κάτω από τη σέλα. Εκεί θα βολέψετε με άνεση ένα jet κράνος και ένα ζευγάρι γάντια. Επιπλέον πράγματα μπορείτε να μεταφέρετε στην επίπεδη ποδιά χάρη στην ύπαρξη γάντζου, αλλά και στο ντουλαπάκι της ποδιάς για ένα κινητό και γυαλιά ηλίου με τη θήκη τους.
Στο δρόμο: Φρουρός ψυχραιμίας
Το Symphony κινείται πιστά στο πνεύμα των μοντέλων της κατηγορίας του και αυτό σημαίνει πολύ απλά ηρεμία πνεύματος και πανεύκολη μετακίνηση μέσα στην πόλη με το ελάχιστο δυνατό έξοδο σε ενέργεια. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 149 κ.εκ. συνδυάζεται με ένα «κοντό» CVT κιβώτιο με το τελευταίο να χαρακτηρίζεται από γραμμική λειτουργία. Ο συνδυασμός, χωρίς να φοβίζει, εκμεταλλεύεται πλήρως την ισχύ του μοτέρ και κινεί σβέλτα το SR, με την ακρίβεια που προσφέρει η γκαζιέρα στο άνοιγμά της να επιτρέπει κάθε είδους μανούβρα ακριβείας. Σε αυτό συνεισφέρουν, τόσο το άκαμπτο πλαίσιο, όσο και η καλή λειτουργία των αναρτήσεων οι οποίες έχουν ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση. Στον τομέα της πέδησης, το SR τα καταφέρνει εξίσου καλά. Οι δύο κυματιστοί δίσκοι συνδυάζονται με 2πίστονες δαγκάνες και πέρα από εμφάνιση, προσφέρουν και την απαραίτητη επιβραδυντική ισχύ, η οποία έρχεται με γραμμικό τρόπο και δεν θα τρομάξει ούτε τον αρχάριο αναβάτη. Σε γενικές γραμμές, το SR κάνει τα πάντα αδιαμαρτύρητα και με τον φιλικό του χαρακτήρα βοηθά τον αναβάτη του να κινηθεί γρήγορα και ξεκούραστα μέσα στην πόλη και πάνω από όλα χωρίς άγχος.
Συμπέρασμα: Σωστό εργαλείο
Το Symphony SR 150 είναι σίγουρα ένα από τα μοντέλα που πρέπει να έχετε υπόψη σας για κίνηση στο αστικό περιβάλλον. Οι μικρές διαστάσεις και ο απόλυτα υπάκουος χαρακτήρας του θα εκτιμηθούν δεόντως, τόσο από τον έμπειρο, όσο και τον άπειρο αναβάτη, όπως επίσης θα εκτιμηθούν οι ικανοποιητικοί του χώροι αλλά και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Η χαμηλή τιμή του σαν καινούριο το κάνει ακόμη πιο δελεαστικό ως μεταχειρισμένο με την εικόνα να συμπληρώνεται ιδανικά από το χαμηλό κόστος συντήρησης και τα φτηνά ανταλλακτικά.
Ο ανταγωνισμός
Kymco Agility City 150
Το Agility City είναι ίσως ο πιο κοντινός ανταγωνιστής του Symphony SR, τόσο στη φιλοσοφία, όσο και στην τιμή. Έχει και αυτό τροχούς 16 ιντσών και ανάλογους χώρους για δύο άτομα, ενώ καταφέρνει να προσφέρει την ίδια ευκολία κίνησης στο αστικό περιβάλλον. Οι επιθετικές γραμμές και οι σοβαροί χρωματισμοί του το κάνουν ελκυστικό σε μία μεγάλη ηλικιακή μερίδα του δίτροχου κοινού, ενώ αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η εξαιρετική ευελιξία και η καλή απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ.
Peugeot Tweet 150
To γαλλικό scooter είναι άλλο ένα value for money μοντέλο της κατηγορίας με τη κομψή εμφάνισή του να το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό και στο γυναικείο δίτροχο κοινό. Μικρό βάρος, μαζεμένες διαστάσεις, σωστή απόδοση από τις αναρτήσεις, στιβαρό πλαίσιο και ικανοποιητικοί χώροι είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του που σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητα από όσους κινούνται κατά κύριο λόγο στο κέντρο της πόλης. Η καλή απόδοση του μοτέρ και τα ιδιαίτερα δυνατά φρένα συμπληρώνουν την εικόνα.
Τι να προσέξετε
Βρίσκεται στην αγορά τελευταία δύο χρόνια περίπου και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν έχει ακουστεί κάτι για την αξιοπιστία του. Το Symphony φτιάχτηκε φυσικά με γνώμονα και τη μακροζωία και μέχρι στιγμής τα καταφέρνει μια χαρά. Τουτέστιν, αν το μοντέλο που σας ενδιαφέρει δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση, προχωρήστε στο επόμενο.
Τι να αλλάξετε
Με την προσθήκη έστω και ενός μικρού Top Box λύνεται οριστικά το θέμα των αποθηκευτικών χώρων στο μοντέλο της SYM. Αν δεν το έχει κάνει ήδη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, τότε είναι σίγουρα μία προσθήκη που θα σας λύσει τα χέρια χωρίς παράλληλα να μεταβάλλεται η συμπεριφορά του scooter.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr