Το νέο HD2, αποτελεί το τρίτο στάδιο εξέλιξης της σειράς HD.
Είναι ένα scooter που συνδυάζει τις
επιδόσεις με την οδηγική απόλαυση στην καθημερινή μετακίνηση. Με την ανανεωμένη
του σχεδίαση και τα αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, εγγυάται άνεση και
στιβαρή αίσθηση στην οδήγηση. Πιο ελκυστικό από ποτέ, το HD2 200i έρχεται με
αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό Keihin για
άμεση απόκριση, μεγαλύτερες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με
μειωμένες εκπομπές ρύπων. Χάρη στον υγρόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα σύγχρονης
τεχνολογίας, το HD2 προσφέρει μηχανική αξιοπιστία και εξαιρετικές επιδόσεις.
Επιπλέον, το HD2 200i περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό βαλίτσα
Το Joyride, από την άλλη, προσφέρει πολυτέλεια, ασφάλεια και λειτουργικότητα. Είναι άνετο και παράλληλα εύκολο στην οδήγηση και συνδυάζει την ευελιξία με την άνεση. Πρακτικό, με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και ίσιο μεγάλο πάτωμα θα διευκολύνει τις καθημερινές μετακινήσεις σας. Τα διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τα αποτελεσματικά φρένα, εμπνέουν εμπιστοσύνη και σιγουριά σε κάθε κίνηση. Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα και άνετα. Σε αυτό συμβάλλουν σημαντικά η πληθωρική σέλα, η πλάτη στήριξης, οι χειρολαβές και τα πτυσσόμενα μαρσπιέ. Ο σύγχρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας υπερκαλύπτει τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 3 και φροντίζει για τη δυναμική και απροβλημάτιστη μετακίνησή σας. Και το Joyride μπορείτε να το αποκτήσετε της μετρητοίς, με την τελική τιμή του να διαμορφώνεται στα 2.995 ευρώ μετά την έκπτωση των 250 ευρώ
Θα βρείτε και τα δύο scooter στο δίκτυο της Γκοργκόλης Α.Ε.
Αθήνα: Θησέως 71, τηλ. 210 9521108
Υπόλ. Ελλάδα : τηλ. 24310
56101
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr