Απ έξω εμφάνιση. Από μέσα;
Δύσκολα κρίνει κανείς τις
μοτοσικλέτες αυτού του συγκριτικού με απόλυτα ορθολογικά κριτήρια. Είναι,
βλέπετε, η εμφάνιση που γλυκαίνει τον παρατηρητή και τον κάνει πιο ελαστικό
στην κριτική του από την πρώτη κιόλας στιγμή. Μια εβδομάδα πάνω στη σέλα αυτών
των δύο μοτοσικλετών έδειξε ευτυχώς ότι, ακόμη και έτσι να τις δει κανείς, το
μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα απογοητευτεί από τη συνολική τους εικόνα, έχοντας
υπόψη και τις επιλογές, τόσο της Kawasaki, όσο
και της Triumph. Οι προσπάθειες των μηχανικών δεν αναλώθηκαν μόνο στη
σχεδίασή τους, αλλά κάλυψαν και άλλους πολύ σημαντικούς τομείς, όπως αυτούς της
ποιότητας κατασκευής, της εργονομίας και της απόλυτης φιλικότητας στη χρήση. Αν
δεν γινόταν αυτό, τότε οι δύο μοτοσικλέτες θα ήταν απλώς «ακριβά» παιχνίδια για
μία πολύ μικρή μερίδα του κοινού που θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του και
δεύτερη μοτοσικλέτα για κάθε μέρα και να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο για μια
όμορφη κυριακάτικη βόλτα βουτηγμένη στη νοσταλγία.
Αισθητική/Ποιότητα: Με αύρα
βρετανική
Οι βρετανικές μοτοσικλέτες
έχουν αφήσει βαριά την κληρονομιά τους στον κόσμο των δύο τροχών στον
τεχνολογικό τομέα αλλά και σε αυτόν της αισθητικής. Τρανό παράδειγμα είναι
φυσικά οι μοτοσικλέτες της Triumph, οι
οποίες, με τη βοήθεια, μεταξύ άλλων, των Marlon Brando και Steve McQueen
κατάφεραν να χαράξουν για πάντα τη σιλουέτα τους στα μυαλά των φίλων των δύο
τροχών. Από την άλλη, η μοτοσικλέτα της Kawasaki αντλεί τη σχεδιαστική της ταυτότητα από το W1, την πρώτη «καθαρόαιμη» Kawasaki, η οποία με τη σειρά της βασίζονταν στα μοντέλα της Meguro Works που
ήταν πιστά αντίγραφα μιας άλλης μεγάλης βρετανικής και ιστορικής εταιρίας, της BSA.
H συγκριτική δοκιμή μεταξύ των Kawasaki W800 και Bonneville T100 Sixty SE περιλαμβάνεται στο τεύχος 14 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 3 Ιουλίου 2012.
Kawasaki Z900 RS 2026: Σταθερή στο neo-retro στυλ με αναβαθμίσεις στον κινητήρα
Γιατί η Τροχαία έκανε δώρο κράνη στις επαρχίες χωρίς πρόστιμο ενώ στην Αθήνα «πληρώθηκε» το κράνος;
Naked έως 900 κυβικά εκατοστά με τα καλύτερα φρένα
MV Agusta Brutale 800 2026: Παρουσιάστηκε το νέο naked της Ιταλικής φίρμας με 113 άλογα
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
Test μπουφάν 4 εποχών IXON Allroad: Υψηλή ποιότητα κατασκευής & σπορ εμφάνιση
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.