Η μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας καταφέρνει να ξεχωρίζει σε αυτό τον τομέα ακόμη και σήμερα και παρά την έλευση του ανανεωμένου μοντέλου. Υπεύθυνη για αυτό είναι φυσικά η σχεδίαση του φέρινγκ και ακόμη περισσότερο αυτή του προβολέα που ξεφεύγει αρκετά από τα συνηθισμένα μοτίβα και δίνει έναν ιδιαίτερο τόνο στη μοτοσικλέτα της Kawasaki. Είτε αρέσει είτε όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι, δεν περνά απαρατήρητη. Άλλωστε, η ιαπωνική εταιρεία είχε την ευκαιρία να αλλάξει ριζικά την εμφάνιση του μοντέλου της, κατά την ανανέωσή του πριν από δύο χρόνια, κάτι που τελικά δεν έπραξε.
Δεν το έκανε και αυτό σημαίνει ότι, η ιδιαιτερότητα της σχεδίασής του Versys έχει γίνει όχι μόνο αποδεκτή από το κοινό, αλλά επικροτείται κιόλας. Η υπόλοιπη μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο εύπεπτη και από συγκεκριμένες γωνίες καταφέρνει να εντυπωσιάσει. Η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί κάτω από τον κινητήρα, όπως ακριβώς και στο ER-6 πάνω στο οποίο βασίζεται, με αποτέλεσμα η ουρά να δείχνει ιδιαίτερα λεπτή και αθλητική. Άλλη όμορφη λεπτομέρεια στο σύνολο είναι η παράκεντρη τοποθέτηση του αμορτισέρ αλλά και ο ασύμμετρος σχεδιασμός του ψαλιδιού που κλέβει την παράσταση. Τύπου μπανάνα από την αριστερή, κλασικό με ενισχυτική γέφυρα από τη δεξιά όπως σε πιο «μάχιμες» κατασκευές, είναι πραγματικά εντυπωσιακό και ένα από τα highlights του ιαπωνικού μοντέλου.
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Test κράνος Caberg Soho: Jet μεγάλης κάλυψης, με εξαιρετικό εξαερισμό
Σε εφαρμογή το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα με τέλη στάθμευσης
Triumph: Δώρο πακέτο βαλιτσών σε Tiger 900 & 1200 και μειωμένες τιμές στη σειρά Scrambler
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Honda Gorilla: Ο μεγάλος αδερφός του Monkey που έγινε θρύλος
Test Μεταχειρισμένου: KTM Duke 390 (2017–2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.