Η μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας καταφέρνει να ξεχωρίζει σε αυτό τον τομέα ακόμη και σήμερα και παρά την έλευση του ανανεωμένου μοντέλου. Υπεύθυνη για αυτό είναι φυσικά η σχεδίαση του φέρινγκ και ακόμη περισσότερο αυτή του προβολέα που ξεφεύγει αρκετά από τα συνηθισμένα μοτίβα και δίνει έναν ιδιαίτερο τόνο στη μοτοσικλέτα της Kawasaki. Είτε αρέσει είτε όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι, δεν περνά απαρατήρητη. Άλλωστε, η ιαπωνική εταιρεία είχε την ευκαιρία να αλλάξει ριζικά την εμφάνιση του μοντέλου της, κατά την ανανέωσή του πριν από δύο χρόνια, κάτι που τελικά δεν έπραξε.
Δεν το έκανε και αυτό σημαίνει ότι, η ιδιαιτερότητα της σχεδίασής του Versys έχει γίνει όχι μόνο αποδεκτή από το κοινό, αλλά επικροτείται κιόλας. Η υπόλοιπη μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο εύπεπτη και από συγκεκριμένες γωνίες καταφέρνει να εντυπωσιάσει. Η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί κάτω από τον κινητήρα, όπως ακριβώς και στο ER-6 πάνω στο οποίο βασίζεται, με αποτέλεσμα η ουρά να δείχνει ιδιαίτερα λεπτή και αθλητική. Άλλη όμορφη λεπτομέρεια στο σύνολο είναι η παράκεντρη τοποθέτηση του αμορτισέρ αλλά και ο ασύμμετρος σχεδιασμός του ψαλιδιού που κλέβει την παράσταση. Τύπου μπανάνα από την αριστερή, κλασικό με ενισχυτική γέφυρα από τη δεξιά όπως σε πιο «μάχιμες» κατασκευές, είναι πραγματικά εντυπωσιακό και ένα από τα highlights του ιαπωνικού μοντέλου.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr