O ψεκασμός δεν κοστίζει!
Τιμή: 1.495 ευρώ
Το Sprinter 125i αποτελεί την ψεκαστή έκδοση του γνωστού μας (και ιδιαίτερα δημοφιλούς) Sprinter της Daytona και μας αποδεικνύει ότι, το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στον κινητήρα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ακριβότερων μοντέλων.
Συγκριτικά με την απλή έκδοση του Sprinter 125, η οποία τροφοδοτείται με καρμπιρατέρ, το 125i διαφέρει αποκλειστικά στον κινητήρα. Αυτός είναι ολοκαίνουργιος και εξελιγμένος. Είναι ισχυρότερος από αυτόν της άλλης έκδοσης (η οποία εξακολουθεί να διατίθεται, στα 125 και 50 κ.εκ.) και, φυσικά, πιο οικολογικός και οικονομικός σε κατανάλωση. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι εξελιγμένο, ενώ δε λείπουν και ο αισθητήρας οξυγόνου και ο τριοδικός καταλύτης.
Οι υπεύθυνοι δε θέλησαν να αλλάξουν άλλα πράγματα πάνω στο Sprinter. Άλλωστε, η συνταγή του είναι επιτυχημένη, ενώ και ο περιφερειακός εξοπλισμός δεν είναι καθόλου αμελητέος. Στα φρένα συναντάμε wave δίσκους και σωληνάκια υψηλής πίεσης, στα πίσω αμορτισέρ δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, στον πίνακα οργάνων ένδειξη για το πότε σας καλούν στο κινητό σας (!) και στο τελικό της εξάτμισης ένα πολύ χρήσιμο προστατευτικό.
Αν, μάλιστα, λάβει κανείς υπόψη του ότι πρόκειται για το φτηνότερο ψεκαστό παπί στην κατηγορία, εύκολα καταλαβαίνει ότι δεν υπήρχε λόγος για την αύξηση του κόστους παραγωγής και, επομένως, απόκτησης του παπιού.
Κινητήρας
Η αντικατάσταση του κινητήρα με το νέο της Daytona δεν ωφελεί, όπως φαίνεται, μόνο το περιβάλλον, αλλά και τον ίδιο τον αναβάτη και την τσέπη του. Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι ισχυρότερος αυτού που γνωρίζουμε από το μοντέλο με το καρμπιρατέρ. Αναλυτικότερα, η ισχύς φτάνει στους 9 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (περισσότεροι από τους 8,5 του απλού Sprinter) και η ροπή στα 0,9 kgm (ελαφρώς περισσότερα από τα 0,8 kgm του απλού).
Τις επιδόσεις αυτές, ο κινητήρας τις εκμεταλλεύεται με πολύ καλό τρόπο. Η λειτουργία του έχει διάρκεια και στις υψηλότερες στροφές, γεγονός που επιτρέπει και άνετες μετακινήσεις εκτός του κέντρου της πόλης. Σε αυτό βοηθά σημαντικά και η ρύθμιση της τελικής μετάδοσης, η οποία δεν είναι πολύ κοντή, όπως έχουμε δει σε άλλα, περισσότερο αστικά παπιά.
Η κατανάλωση, τέλος, δεν ξεπερνά τα 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ.
Οδηγώντας
Η φιλοσοφία του Sprinter για την καθημερινή κίνηση είναι ομοιογενής και σχετικά χαλαρή. Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά και, χάρη στο γεγονός ότι και η μετάδοση δεν είναι πολύ κοντή, μπορεί να διατηρηθεί και ψηλά, σε εξορμήσεις εκτός πόλης.
Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, θα κινηθεί γρήγορα και με ευελιξία. Ελαφρύ, με επιδόσεις και συμπεριφορά που επιτρέπουν έναν βαθμό πίεσης από πλευράς αναβάτη, το Sprinter δε χρειάζεται sport συμπεριφορά για να κάνει τη δουλειά του. Θα σε πάει στον προορισμό σου γρήγορα και με ασφάλεια.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/5.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,1 |
Βάρος (kg, κενό) | 102 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 115 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr