Η BMW περηφανεύεται για την ακαμψία που διαθέτει το scooter της και όχι άδικα. Το πλαίσιο παίζει πρωταρχικό ρόλο σε αυτή και ο σχεδιασμός του έγινε στα πιο εξελιγμένα… βιοεργαστήρια της εταιρείας. Εκεί, οι επιστήμονες ανακάτεψαν το DNA μιας μοτοσικλέτας με αυτό του scooter και το ενίσχυσαν με γονίδια ακαμψίας. Το αποτέλεσμα ήταν ένα υβριδικό πλαίσιο. Το ατσάλινο σωληνωτό κομμάτι έχει ενισχυθεί στο πίσω μέρος από ένα αλουμινένιο κομμάτι που αυξάνει την ακαμψία. Μερικά χιλιοστά πιο πίσω βρίσκεται το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι. Κινούμενοι ενάντια στη φύση των scooter, όμως, οι ίδιοι επιστήμονες τοποθέτησαν το ρουλεμάν του ψαλιδιού στο πλαίσιο (όπως γίνεται και στις μοτοσικλέτες) και όχι στον κινητήρα. Ο ίδιος ο κινητήρας, τέλος, αποτελεί ενεργό μέρος του πλαισίου.
Οι ίδιες πρακτικές εφαρμόστηκαν και στον τομέα των αναρτήσεων. Το αμορτισέρ πίσω είναι οριζόντια τοποθετημένο, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο. Συνολικά, η λειτουργία τους ευνοεί τις sport διαθέσεις του scooter (και, φυσικά, του αναβάτη του), χωρίς, όμως, να μένει σε δεύτερη μοίρα η άνεση.