Στο μικροσκόπιο
Το μικροκαμωμένο μοντέλο της SYM βρίσκεται κοντά μας εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς να έχει δεχτεί αλλαγές στα χαρακτηριστικά του, κάτι που αποδεικνύει ότι, πρόκειται περί επιτυχημένης συνταγής. Είναι ένα γεροδεμένο scooter με σύγχρονη εμφάνιση και αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για όλους εκείνους που δίνουν προτεραιότητα στην ευελιξία. Η πρακτικότητά του πηγάζει, τόσο από την επίπεδη ποδιά που μπορεί να δεχτεί με άνεση τα καθημερινά ψώνια, όσο και από τη θέση οδήγησης η οποία θα βολέψει με άνεση και τους χαμηλότερους σε ανάστημα αναβάτες. Με το ρεζερβουάρ τοποθετημένο στο εμπρόσθιο μέρος της ποδιάς, ο χώρος κάτω από τη σέλα θα σας εκπλήξει ευχάριστα, αφού σε σύγκριση με το μέγεθος του VS μοιάζει να προέρχεται από…GT!
Στο δρόμο
Οι 12ιντσοι τροχοί είναι και αυτοί που καθορίζουν εν πολλοίς τη συμπεριφορά αλλά και την αίσθηση που αφήνει το VS στο αναβάτη. Οι πιο άμεσες αντιδράσεις του σε σχέση με τα scooters που φέρουν μεγαλύτερους τροχούς είναι αισθητές και δίνουν στο VS το πλεονέκτημα σε συνθήκες ασφυκτικού μποτιλιαρίσματος. Σε γενικές γραμμές, το VS δεν θα προβληματίσει σε καμία περίπτωση και θα σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και στους συνεχόμενους ελιγμούς, ενώ ταυτόχρονα αποδεικνύεται ιδανικό για τον αρχάριο, λόγω του απόλυτα φιλικού χαρακτήρα του. Ο κινητήρας παρουσιάζεται αρκετά ψυχωμένος και επιταχύνει γοργά το μοντέλο της SYM από στάση ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα, αν και η τελική ταχύτητα ικανοποιεί οριακά για ασφαλή μετακίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, τα φρένα παρέχουν την απαραίτητη ισχύ με το εμπρόσθιο δισκόφρενο να έχει αναλάβει και το μεγαλύτερο βάρος της επιβράδυνσης.
Συμπέρασμα
Χώροι και εξαιρετική ευελιξία είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το VS 150 με την εικόνα να συμπληρώνεται από έναν πολύ καλό σε απόδοση κινητήρα, που παρέχει ό,τι χρειάζεται κανείς για τις καθημερινές του δουλειές στο κέντρο της πόλης. Αν αυτό είναι και το δικό σας πεδίο δράσης, τότε το VS 150 πρέπει να μπει στη λίστα των επιλογών σας.
Τι να προσέξετε
Τo VS έχει καταφέρει να αποδείξει την αξιοπιστία του τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Το μοτέρ του δεν παρουσιάζει προβλήματα και το ίδιο ισχύει για τα ηλεκτρικά του. Μόνο τα πλαστικά της ποδιάς τείνουν να δείχνουν έντονα σημάδια γήρανσης. Τα φτηνά ανταλλακτικά μπορούν να το διορθώσουν αυτό.
Τι να αλλάξετε
Με το χώρο κάτω από τη σέλα να βρίσκεται σε πάρα πολύ καλά επίπεδα (full face και πράγματα), η τοποθέτηση ενός Top Box δεν είναι απαραίτητη. Αυτό που μπορεί να χρειάζεται το VS είναι μια ψηλή ζελατίνα που θα σας προστατέψει ιδανικά από τον αέρα και τη βροχή.
Ο ανταγωνισμός
Piaggio FLY 150
Η… μύγα της ιταλικής εταιρείας διαθέτει επίσης τον ίδιο αστικό προσανατολισμό με την ευελιξία και την ανάλαφρη αίσθηση να την χαρακτηρίζει. Εξίσου καλό για τον αρχάριο αλλά και για εκείνον που κάνει πολλά χιλιόμετρα στο κέντρο της πόλης και ειδικά σε ώρες αιχμής.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
149,5 |
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) |
13/ 8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
103 |
Εκκίνηση |
Μίζα/μανιβέλα |
Μήκος (χλστ.) |
1.935 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.345 |
Βάρος (κιλά) |
132 |
Ελαστικό μπροστά |
110/80-12 |
Ελαστικό πίσω |
130/70-12 |
Φρένα μπροστά |
Δ, 273 |
Φρένα πίσω |
Τ, 130 |
Τιμή |
1.200-1.950 ευρώ |
QJMOTOR SRT 550 SX: Ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα με άφθονη ροπή και υπερπλήρη εξοπλισμό
SYM Joyride 300: GT scooter με επίπεδο πάτωμα και αυτονομία πάνω από 300 χλμ
Γιατί γλιστράνε τα καινούρια ελαστικά;
Τι να προσέξω στο βενζινάδικο όταν βάζω καύσιμο
QJMOTOR ATR 125: Το ταχύτερο 125άρι με υβριδική τεχνολογία
EMOOV EV 4000: Retro σχεδιασμός, 75χλμ/ω τελική και τιμή στα 2.646 ευρώ
Husqvarna Vitpilen 401: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
BMW R 12 G/S 2026: Παρουσιάστηκε η νέα ρετρό enduro με boxer 109 ίππων
5 Mega ADV (>1000cc) με την χαμηλότερη κατανάλωση
Είναι απαραίτητα τα riding modes ή ούτε που τα χρησιμοποιείς;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr