LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda CBR 125Ri

Yamaha YZF-R125

Δεν καταναλώνει παρά ελάχιστες ποσότητες καυσίμου και η δύναμη που παράγει επαρκεί για σβέλτες επιταχύνεις και ασφαλή κίνηση στο αυτοκινητόδρομο.

Μεταχειρισμένο: Honda CBR 125Ri

Ο τίτλος φυσικά δεν αναφέρεται στις επιδόσεις της μικρής μοτοσικλέτας της Honda, αλλά στην συνολική της απόδοση στο αστικό τοπίο, όπου θα καταφέρει να κινηθεί με ταχύτητα και προπάντων με οικονομία.

 
Το CBR 125 παρουσιάστηκε το 2004, ως μία πρακτική και οικονομική λύση για το αστικό περιβάλλον. Οι πρώτες σημαντικές αλλαγές ήρθαν δύο χρόνια αργότερα με ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση φέρινγκ στα πρότυπα των CBR 600/1000 και πιο φρέσκιας σχεδίασης όργανα. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI αντικατέστησε επίσης το καρμπιρατέρ, ενώ τοποθετήθηκε και καταλύτης στην εξάτμιση. Το CBR125R έμεινε σε αυτή τη μορφή του μέχρι και την αντικατάστασή του από τη νέα γενιά που παρουσιάστηκε πέρσι. Λόγω διαστάσεων, η μικρή μοτοσικλέτα θα βολέψει καλύτερα τους μικροκαμωμένους αναβάτες χωρίς βέβαια να ενοχλούνται οι ψηλότεροι, μέχρι και 1,85μ. σε ύψος. Εργονομικά, τα πάντα βρίσκονται στη σωστή θέση και απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.

Στο δρόμο 

Δύο είναι τα κύρια στοιχεία που χαρακτηρίζουν το CBR125R στο δρόμο. Το πρώτο είναι η πανάλαφρη αίσθηση που συνδυάζεται με εξαιρετικό ζύγισμα και μικρό πλάτος επιτρέποντας στον αναβάτη να εκτελεί ελιγμούς ακριβείας με ταχύτητες βαδίσματος, χωρίς ποτέ να νιώσει την ανάγκη να πατήσει στο έδαφος. Το δεύτερο είναι η εντύπωση ότι έχει κατασκευαστεί από ένα ενιαίο μεταλλικό κομμάτι, αφού όλα τα μηχανικά του μέρη λειτουργούν απόλυτα αρμονικά μεταξύ τους δίνοντας μία εξαιρετική ομοιογένεια στη μοτοσικλέτα. Ο συμπλέκτης είναι βουτυρένιος όπως και το ακριβές κιβώτιο, και το πολιτισμένο μοτέρ είναι εύστροφο και επιταχύνει γοργά το CBR μέχρι και την τελική των 130 χλμ./ώρα. Τέλος, το στιβαρό πλαίσιο με τη γρήγορη γεωμετρία συμπληρώνεται ιδανικά από τις μέτριας σκληρότητας αναρτήσεις και σας επιτρέπει να κινηθείτε ταχύτατα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. 

Συμπέρασμα

Το CBR 125 τραβά τα βλέμματα με την επιθετική του εμφάνιση και εντυπωσιάζει με τον ομοιογενή χαρακτήρα και την φιλικότητα που επιδεικνύει στην καθημερινή χρήση. Ιδανικό για αρχαρίους οι οποίοι στη σέλα του θα πάρουν και την πρώτη καλή γεύση για το πώς συμπεριφέρεται μία πραγματική μοτοσικλέτα., Οι ποιότητα κατασκευής και η αποδεδειγμένη αξιοπιστία του συμπληρώνουν την εικόνα με τον καλύτερο τρόπο.

Ο ανταγωνισμός

Yamaha YZF-R125

Εντυπωσιακή εμφάνιση και πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές για το 125άρι της Yamaha. O όγκος του θα μπερδέψει πολύ κόσμο στο δρόμο, που θα το περάσει για 600άρι SS. Καλές επιδόσεις από τον μονοκύλινδρο κινητήρα, επιθετική θέση οδήγησης με έμφαση στη σπορ συμπεριφορά, δυνατά φρένα και ένα στιβαρότατο πλαίσιο είναι αυτά που το χαρακτηρίζουν.

Τι να προσέξετε
Το CBR 125 αποδείχτηκε ιδιαίτερα αξιόπιστο στο πέρασμα του χρόνου και μέχρι στιγμής, δεν έχει ακουστεί κάτι για την αντοχή των μηχανικών του μερών. Αν το μοντέλο που έχετε μπροστά σας, δείχνει άριστο και ο κινητήρας του ακούγεται υγιής, δεν έχετε κάτι να φοβηθείτε κατά την αγορά του. 

Τι να αλλάξετε
Δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να αλλάξετε στο CBR 125. Μία ψηλότερη ζελατίνα σίγουρα θα προσέφερε καλύτερη προστασία από τον αέρα, για τους ψηλούς. Επίσης, μία πιο ελεύθερη εξάτμιση θα ζωντάνευε λίγο τις επιδόσεις και τον ήχο του μονοκύλινδρου μοτέρ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 124,7
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 13,4/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/8.250
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,8
Τελική (χλμ./ώρα) 130
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 1.920
Πλάτος (χλστ.) 675
Ύψος σέλας (χλστ.) 776
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.294
Βάρος (κιλά) 127,3 (γεμάτο)
Ελαστικό μπροστά 80-90/17
Ελαστικό πίσω 100/80-17
Φρένα μπροστά Δίσκος, 276 χλστ.
Φρένα πίσω Δίσκος, 220 χλστ.
Τιμή 1.530-2.500 ευρώ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ