Εκτός από τα αρχικά έξοδα της απόκτησης ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και άλλα, εξίσου σημαντικά που είναι αποτέλεσμα της συμβίωσης με το νέο δίκυκλο.
Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Στον πίνακα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός παπιού, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης του Kawasaki Kaze 110 που σας παρουσιάζουμε εδώ θα διανύσει 12.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
Service 1.000 χλμ. (ευρώ): 35 Service 6.000 χλμ. (ευρώ): 72 Service 12.000 χλμ. (ευρώ): 94 Service 18.000 χλμ. (ευρώ): 72 Service 24.000 χλμ. (ευρώ): 117 Σύνολο κόστους service (ευρώ): 390 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 500 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 885 Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη (ευρώ): 44 Ασφάλιστρα 2 ετών (ευρώ): 364 Κόστος/ημέρα (ευρώ) : 2,3