Όταν μετά από 200 χιλιόμετρα στο πιο απίστευτο στροφιλίκι του κόσμου κατέβηκα από τη σέλα του Caponord, είχα χάσει τα λόγια μου. Αυτό δεν είναι On-Off! Με την ημί-ενεργητική ανάρτηση, κρατάει σαν Superbike, και ταξιδεύει σαν Touring!
Κι όμως, αρχικά δεν είχα ενθουσιαστεί με την ιδέα. Θα ταξίδευα στη Σαρδηνία, για να οδηγήσω το νέο Aprilia Caponord 1200. «Ένα ακόμη μεγάλο και βαρύ, τουριστικό On-Off». Off στα χαρτιά βέβαια, γιατί η κατηγορία έχει εξελιχθεί σε αμιγώς ασφάλτινη, με ελάχιστες δυνατότητες για κίνηση στο χώμα. Μεγάλες σε διαστάσεις, ψηλές και βαριές υπερκατασκευές, με κατιτί από αέρα Dakar, τα SUV του κόσμου της μοτοσικλέτας. Κι όμως! Πόσο λάθος είχα, όσον αφορά στο Capo. Πόσο λάθος.
Η παρουσίαση
Τα μάτια γούρλωσαν και το σαγόνι κρέμασε. Νωρίς. Από την παρουσίαση-ανάλυση του μοντέλου επί χάρτου κιόλας. Υπεύθυνοι για το… «καράφλιασμα», οι τεχνικοί της Aprilia, και η παρουσίαση από το… μέλλον, που μας έκαναν. Όλη η παρουσίαση (και εννοώ ΟΛΗ, δηλαδή το 100%) αφορούσε στα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας, και ειδικά στην ημί-ενεργητική ανάρτηση ADD που εξέλιξε η Aprilia. Προσοχή! Η συγκεκριμένη ανάρτηση αφορά ΜΟΝΟ στην έκδοση Travel Pack του Caponord, που στην Ελλάδα κοστίζει 15.900 ευρώ, αντί για τα 13.450 της standard έκδοσης -και πιστέψτε μας, αξίζει τα έξτρα ευρώ!