LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
  • Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
  • Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
  • Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του
  • Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του

Ανανεώνει το DR-Z400 η Suzuki στην 25η επέτειο του

To DR-Z πρωτοκυκλοφόρησε το 2000
Διατηρεί τον υδρόψυκτο 398cc DOHC Single κινητήρα
Νέο πλαίσιο, Ride by Wire και νέο σύστημα εξάτμισης
Θα γίνει την 25η επέτειο κυκλοφορίας του η παρουσίαση;

SUZUKI: Απέκτησε τώρα το VSTROM 800

To DR-Z πρωτοκυκλοφόρησε το 2000

Η Suzuki ανακοινώνει την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου DR-Z, σηματοδοτώντας την 25η επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία του DR-Z400 το 2000. Αυτό το μοντέλο έχει αποτελέσει σταθερή αξία στη γκάμα της Suzuki, διατηρούμενο στην παραγωγή για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα και προσφέροντας εκδόσεις τόσο  dual sport όσο και supermoto. Παρά τη μακροχρόνια παρουσία του στην αγορά, το DR-Z έχει περάσει πολύ καιρό από την τελευταία του σημαντική αναβάθμιση, με τις πρόσφατες ενημερώσεις να περιορίζονται κυρίως σε αισθητικές αλλαγές. Το νέο DR-Z αναμένεται να διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (Ride by Wire), ένα εντελώς καινούργιο πλαίσιο και μοντέρνο σχεδιασμό.
 

Διατηρεί τον υδρόψυκτο 398cc DOHC Single κινητήρα

Η ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού γκαζιού αποτελεί μια κρίσιμη εξέλιξη, καθώς αυτή η τεχνολογία επιτρέπει πιο ομαλή και ακριβή ρύθμιση της παροχής καυσίμου, βελτιώνοντας τόσο την απόδοση όσο και την κατανάλωση του κινητήρα. Αυτή η αναβάθμιση αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Suzuki να κρατήσει το DR-Z στην κορυφή της κατηγορίας του, προσφέροντας μια μοτοσυκλέτα που είναι τόσο αξιόπιστη όσο και καινοτόμα. Οι εικόνες που συμπεριλαμβάνονται στις ευρεσιτεχνιακές αιτήσεις της Suzuki αποκαλύπτουν σημαντικά στοιχεία για την ανανεωμένη σχεδίαση του νέου DR-Z. Θα διαθέτει τον υδρόψυκτο 398cc DOHC Single, υποδηλώνοντας ότι η Suzuki δεν προτίθεται να αποκλίνει δραστικά από τον κλασικό κινητήρα αλλά να τον βελτιώσει.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο πλαίσιο, Ride by Wire και νέο σύστημα εξάτμισης

Το πλαίσιο, με παρόμοιο σχεδιασμό, έχει βελτιωθεί ως προς την ακαμψία και κατ επέκταση την ανταπόκριση της μοτοσυκλέτας σε διάφορα εδάφη. Η Suzuki στα προσχέδια του DR-Z δεν απεικονίζει στοιχεία όπως  τα χειριστήρια, την αλυσίδα μετάδοσης, το κιβώτιο ταχυτήτων,  τους προβολείς και τους καθρέφτες, τα οποία πασαλείφθηκαν διότι επικεντρώνονται στο νέο πλαίσιο, την προσθήκη του Ride by Wire και το νέο σύστημα εξάτμισης. Πιο συγκεκριμένα η εξάτμιση του νέου DR-Z έχει νέο σχεδιασμό για να προσαρμόζεται καλύτερα στο νέο πλαίσιο. Η μορφή του σιγαστήρα έχει επίσης αλλάξει, ακολουθώντας πιο σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα που βρίσκουμε στα μοντέλα RM-Z της Suzuki.
 

Θα γίνει την 25η επέτειο κυκλοφορίας του η παρουσίαση;

Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο σε τι φάση παραγωγής βρίσκεται το Suzuki DR-Z400 καθώς δεν υπάρχουν σαφείς ανακοινώσεις από την εταιρεία. Ωστόσο, οι πρώτες ανακοινώσεις των μοντέλων της Suzuki για το 2025 δεν περιλαμβάνουν τα μοντέλα DR-Z400S και DR-Z400SM, γεγονός που μπορεί να σημαίνει ότι η Suzuki μπορεί να βρίσκεται σε διαδικασία σημαντικής αναβάθμισης του μοντέλου. Είναι μια πρακτική πολλών κατασκευαστών να διατηρούν την ανακοίνωση νέων σχεδίων κρυφή μέχρι την ολοκλήρωση και την επίσημη παρουσίαση. Το 2025 είναι το έτος που σηματοδοτεί την 25η επέτειο από την κυκλοφορία του αρχικού DR-400, προσφέροντας μια ιδανική ευκαιρία στη Suzuki να γιορτάσει το ιστορικό μοντέλο με μία σημαντική αναβάθμιση.