Το CBX RAW Café Racer πέρα από άκρως εντυπωσιακό είναι και πέρα για πέρα λειτουργικό.

Ένα εργοστασιακό πρωτότυπο από τη Honda, όπως το φαντάζονται η άνθρωποι της Motor Retro.

Η τιμονόπλακα κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του project. Όπως και όλα τα υπόλοιπα κομμάτια που βλέπετε, πλην του ταχύμετρου.

Η μοτοσικλέτα άβαφη λίγο μετά την κατασκευή του κοστουμιού. Σε αυτό το σημείο ονομαζόταν απλά και εύστοχα RAW.

Από τις πιο εντυπωσιακές πίσω όψεις που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό.

Πριν την προσθήκη της μκρής μασκούλας.

Απίθανο Honda CBX RAW Cafe Racer

Η «πρόταση» της Motor Retro για το πώς μπορεί να είναι ένα εργοστασιακό Café Racer από την Honda είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές μοτοσικλέτες που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό.

 
Λόγω επαγγέλματος και φυσικά ευχαρίστησης βλέπουμε εκατοντάδες εκπληκτικές custom μοτοσικλέτες κατά τη διάρκεια του έτους. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και το CBX RAW Café Racer που μας «έρχεται» από την Αυστραλία και την σχετικά άγνωστη Motor Retro του Vaughan Ryan.

Πέρα από την εκπληκτική σύλληψη και εκτέλεση του concept, αυτό που κάνει τεράστια εντύπωση είναι η προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια που έδωσαν οι δημιουργοί του αλλά και στο γεγονός ότι τα πιο εντυπωσιακά αισθητικά στοιχεία του CBX RAW, το ρεζερβουάρ και η ουρά, είναι κατασκευασμένα στο χέρι και όχι σε κάποιο μηχάνημα, αφού ο Vaughan είναι από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές με εκτενή εκπαίδευση πάνω στη κατεργασία και μορφοποίηση του μετάλλου.

Σύμφωνα με τον Vaughan, δεν υπάρχει σημείο στη μοτοσικλέτα που να μην έχει λυθεί, εξεταστεί, επισκευαστεί ή ανακατασκευαστεί, αν και το αυθεντικό CBX  που χρησιμοποιήθηκε ως βάση είχε διανύσει μόλις 15.000 χλμ. Για αυτό και το project του πήρε δύο χρόνια για να τελειώσει.

Για τον Αυστραλό, που σιχαίνεται τις «Βασίλισσες του τρέιλερ», όπως αποκαλεί τα μοντέλα που είναι μόνο για επίδειξη, η χρηστικότητα των μοτοσικλετών του είναι εξίσου σημαντική με την αισθητική τους. Για αυτό έδωσε ιδιαίτερη προσοχή και στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, ενισχύοντας το original πλαίσιο και ψαλίδι, ενώ πρόσθεσε κορυφαίες αναρτήσεις τόσο μπροστά όσο και πίσω με τα ηλεκτρονικά του CBX RAW να είναι επίσης σύγχρονα. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσικλέτα που «δουλεύει ρολόι», σύμφωνα με τον ίδιο.

«Ο σχεδιασμός βασίστηκε στην ιδέα ενός μοντέρνου εργοστασιακού πρωτότυπου CBX Café Racer. Είναι μια μοτοσικλέτα που εύχομαι να είχε φτιάξει η Honda προς τιμή των δικών της πολυκύλινδρων αγωνιστικών της 10ετίας του 60. Στη σχεδίαση ενσωμάτωσα πολλές διαφορετικές εμπνεύσεις από την επαγγελματική μου ζωή…, σχέδια art deco, από μαχητικά αεροπλάνα του 2ου Π.Π. αλλά και από ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και δίκυκλα…Σχεδιαστικός σκοπός μου ήταν να κατασκευάσω μια μοτοσικλέτα με καθαρές απέριττες γραμμές, επιθετική εμφάνιση και ένα ήχο που να της ταιριάζει γάντι.», είπε ο Αυστραλός στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα Return of the Café Racers. Σε αυτή τη συνέντευξη δήλωσε έμμεσα ότι αυτή δεν είναι καν η κανονική του δουλειά αφού, όπως είπε, χρειάστηκε να πάρει «αναρρωτική άδεια» για να προλάβει να ολοκληρώσει και να παρουσιάσει τη μοτοσικλέτα στο «Ton Up boys Sydney Rockers Ride» στις 13 Οκτωβρίου του 2013!

«Στο μέλλον θα θέλαμε να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να κατασκευάζουμε πρωτότυπες μοτοσικλέτες εμπνευσμένες από εργοστασιακά μοντέλα και να τα πουλάμε σε περιορισμένη παραγωγή και ίσως να μάθουμε και σε άλλους πώς να κάνουν το ίδιο πράγμα με τον εξοπλισμό μας», είπε ο Vaughan κλείνοντας τη συνέντευξη.

Το CBX RAW Café Racer με…μια ματιά

-Ρεζερβουάρ, «κοκοβιός», βάση πίνακα οργάνων, σκελετός και βάση σέλας, λασπωτήρας, βάσεις στήριξης πίσω δαγκάνας και μαρπσιέ, μάσκα προβολέα και βάσεις στήριξης του τελευταίου της Motor Retro.
-«Καθαρισμός» αυθεντικού πλαίσιου από περιττές μεταλλικές βάσεις
-Αύξηση στιβαρότητας πλαίσιου με νέες ενισχύσεις
-Ενισχύσεις και διακοσμητικές αλλαγές στο ψαλίδι
-Πιρούνι, ενισχυτική κάτω γέφυρα, εμπρός τροχός και φρένα από Ducati 1098R
-Πίσω τροχός και δαγκάνα φρένου από Ducati 999
-Επένδυση σέλας από την Hytone
-Πάνω γέφυρα και στέλεχος λαιμού πιρουνιού της Costin Motorcycle Enigineering
-Μαρσπιέ, λεβιέ και γκριπ από τις Tarrozzi και Domino
-Αμορτισέρ της Ohlins
-Φώτα LED πίνακα οργάνων και χειριστήρια από την Deus Ex Machina
-Κλιπόν, τάπα ρεζερβουάρ και καλώδια της Speedymoto
-Προβολέας από την MCA
-Custom σύστημα εξαγωγής από τοπικό «γκουρού» με περαιτέρω τροποποιήσεις από την Retor Motor.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ