LIVE: κίνηση στους δρόμους
CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
  • CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
  • CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
  • CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης
  • CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης

CFMOTO : Το νέο σύστημα σου επιτρέπει να οδηγάς σε τρία ύψη οδήγησης

Νέο καινοτόμο σύστημα από την CFMOTO για την εύκολη ρύθμιση του ύψους οδήγησης
Τεχνολογία από MotoGP
Οι παραλλαγές του συστήματος και ο τρόπος λειτουργία τους
Όλες οι λύσεις έχουν πολύ ενδιαφέρον από τεχνικής απόψεως

Νέο καινοτόμο σύστημα από την CFMOTO για την εύκολη ρύθμιση του ύψους οδήγησης

Η CFMOTO αναπτύσσει ένα καινοτόμο σύστημα για την ταχεία και εύκολη ρύθμιση του ύψους της μοτοσυκλέτας. Αυτή η λύση θα επιτρέπει την αλλαγή του ύψους στον πίσω άξονα με το ένα χέρι και χωρίς τη χρήση εργαλείων ή ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με στόχο τη διαφοροποίηση της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας και συνεπαγωγικά την διαφορετική συμπεριφορά της σε διαφορετικές συνθήκες. . Η ιδέα είναι να ανυψώνεται και να χαμηλώνει το υποπλαίσιο, καθιστώντας την μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη, ενώ  η μείωση του ύψους βοηθά στην καταπολέμηση της τάσης για «σούζα» και στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους.
 

Τεχνολογία από MotoGP

Αυτός ο τύπος ρύθμισης αντλεί έμπνευση στις συσκευές ρύθμισης ύψους που έχουν αναπτυχθεί στο MotoGP. Η εν λόγω τεχνολογία έχει υιοθετηθεί , αλλά με διαφορετική λογική, από κατασκευαστές μοτοσυκλετών όπως η Harley-Davidson, η BMW και η Triumph. Το σύστημα που έχει κατοχυρώσει η CFMOTO δεν επηρεάζει την πίσω ανάρτηση, αλλά προσφέρει μια αρκετά απλή χειροκίνητη ρύθμιση. Πιο αναλυτικά, μέσω ενός κουμπιού είναι δυνατόν να ρυθμιστεί η θέση της κάτω βάσης του αμορτισέρ, επιλέγοντας ανάμεσα σε τρείς διαφορετικές θέσεις οδήγησης : υψηλό, μεσαίο ή χαμηλό. Ο μηχανισμός αυτός χρησιμοποιεί ουσιαστικά μισογράναζα , τα οποία με το γύρισμα του μοχλού «κλειδώνουν» τη βάση του αμορτισέρ που κουμπώνει στο ψαλίδι σε τρεις στάνταρ θέσεις.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι παραλλαγές του συστήματος και ο τρόπος λειτουργία τους

Η CFMOTO έχει επίσης κατοχυρώσει άλλες δύο παραλλαγές αυτού του συστήματος. Ωστόσο, και οι δύο απαιτούν τη χρήση εργαλείων για την προσαρμογή των διαφορετικών θέσεων, καθιστώντας την πρώτη λύση πιο ενδιαφέρουσα.Η δεύτερη ιδέα των τεχνικών της CFMOTO συνίσταται σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις όπου η πάνω βάση του αμορτισέρ αυτή που «κουμπώνει» στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθεί. Υπάρχουν τέσσερις θέσεις, στις οποίες είναι δυνατόν να τοποθετηθούν οι βίδες. Επιπλέον, εδώ έχουμε πάλι τρεις διαφορετικές θέσεις ρύθμισης, όμως για την αλλαγή θέσης απαιτούνται εργαλεία, καθώς και το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας να μην ακουμπά στο έδαφος, ώστε να γίνει η αλλαγή.
 

Όλες οι λύσεις έχουν πολύ ενδιαφέρον από τεχνικής απόψεως

Η τρίτη παραλλαγή δείχνει ότι επιτρέπει την ταυτόχρονη ρύθμιση τόσο της θέσης που το αμορτισέρ πιάνει στο πλαίσιο όσο και της θέσης που πιάνει στο ψαλίδι. Αυτή η λύση θα έχει το πλεονέκτημα ότι δεν θα τροποποιεί μόνο το ύψος της πίσω ανάρτησης, αλλά και την ταχύτητα απόκρισης της ανάρτησης. Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση, απαιτείται η χρήση εργαλείων και το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας να μην ακουμπά στο έδαφος. Πάντως, όλες οι λύσεις έχουν πολύ ενδιαφέρον από τεχνικής απόψεως.