Την πανέμορφη ζάντα αγκαλιάζει το θηριώδες ελαστικό της Pirelli, χωρίς το φάρδος του να γίνεται αντιληπτό όταν κινείσαι.

Ένας συνδυασμός που συναντάς πιο συχνά σε Superbike παρά σε Cruiser.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα Κλασσικές αξίες

Ducati και πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα πάνε μαζί, έτσι αυτή η επιλογή δεν μας κάνει καμία εντύπωση, αφού έχει αποδείξει την αξία της. Στην πιο σύγχρονη εκδοχή του, το πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως βασικό τμήμα του και στο Xdiavel συνδέεται με τις κεφαλές των κυλίνδρων για να το επιτύχει. Στην ίδια λογική κυμαίνεται και το αλουμινένιο υποπλαίσιο  που συνδέεται στην κεφαλή του πίσω κυλίνδρου. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα θηριώδες πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλ της Marzocchi και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, τοποθετημένο σε οριζόντια θέση. Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320 χιλ στο εμπρός μέρος που ¨δαγκώνονται¨ από  τις τετραπίστονες  μονομπλόκ δαγκάνες Μ4 32 της Brembo με την PR18/19 ακτινική τρόμπα της ίδιας εταιρίας και συνεργάζονται με σύστημα cornering ABS (Bosch 9.1 MP) 3 επιπέδων, όπως και το πίσω φρένο όπου δεσπόζει ένας δίσκος 265 χιλ με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας.