LIVE: κίνηση στους δρόμους

Vespa Px 150 2T

Λες και ήταν χθες. Όμως δεν ήταν. Έχουν περάσει κιόλας 27 χρόνια από όταν μάθαινα για πρώτη φορά να χρησιμοποιώ συμπλέκτη, στη σέλα μιας δίχρονης κλασσικής Vespa. Αυτή η Vespa εξακολουθεί να είναι κοντά μας. Όχι κάποιο αντίτυπο. Η ίδια!

 
Τιμή: 3.380 (3.000 η 125)ευρώ 

Χρώμα: Μπλε, λευκό, κόκκινο, μαύρο

+: Απίστευτη δι-χρονομηχανή, scooter ονείρων

-: Έχει μείνει στην κατάψυξη ως προς την εξέλιξη


Το ρομάντζο αρχίζει άμα τη εμφανίσει της. Το ιταλικό νεορεαλιστικό design είναι όλα τα λεφτά, ακόμα και σήμερα. Όλες οι λιρέτες λέμε! Το 1946, ο αεροναυπηγός Corradino D’Ascanio δημιούργησε ένα πραγματικό αριστούργημα από μέταλλο, ένα κομψοτέχνημα από τροφαντές, γεμάτες καμπύλες, σε μια εποχή που δεν είχε ακόμα ανησυχήσει για τη… σιλουέτα της, για τα κιλάκια της, μια εποχή που η ανορεξία ήταν άγνωστη λέξη. Happy times. Εποχές heavy metal, θα πρόσθετα εγώ. 
Μεταλλικό κοστούμι, ανθεκτικό στον καιρό, βαρύ μεν, αλλά πρακτικά αθάνατο, που έπαιζε επίσης και το ρόλο του πλαισίου! Θα έπρεπε να περάσουν αρκετά χρόνια για να ταυτιστεί η λέξη scooter με το πλαστικό. Γυρίζοντας πίσω στο design, η κλασσική Vespa βρίσκεται στο πάνθεον του σχεδιασμού, μαζί με κλασικά οχήματα όπως το… “Κατσαριδάκι”, ή το παλιό καλό Mini Cooper του Έλληνα σχεδιαστή σερ ‘Αλεκ Ισιγόνη. Διαχρονική όσο κανένα άλλο δίκυκλο, αναγνωρίσιμη όσο κανένα άλλο δίκυκλο, έχει διαπεράσει τις δεκαετίες αλώβητη, και είναι το ίδιο επιθυμητή σήμερα, όσο και 55 χρόνια πριν.

Εργονομία-Χώροι
Κάτω από τη σέλα θα απογοητευτείτε ίσως να μάθετε πως δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος. Αποθηκευτικό χώρο θα βρείτε στην ποδιά, μπροστά, ικανό να μεταφέρει μπόλικα ογκώδη αντικείμενα, γάντια, χαρτιά, λουκέτο, μπριγιαντίνη για τα μαλλιά (mods rule), κλπ. Επιπλέον, η Vespa διαθέτει γάντζο στη σέλα, και την προαναφερθείσα επίπεδη ποδιά. 
Οι διακόπτες τώρα δεν έχουν παλαιωθεί το ίδιο επιτυχημένα με το υπόλοιπο καλό κρασί που είναι η Vespa. Έτσι δείχνουν λίγο παλιομοδίτικοι, και… ενοχλητικά πλαστικοί. Κόρνα, φλας, φώτα στάσης ή κίνησης και προβολέας. Λίγες επιλογές. Οι μικροί -μικροσκοπικοί- τροχοί 10 ιντσών, προσφέρουν ασύλληπτη ευελιξία στην πόλη, με μειονέκτημα τη μεγάλη νευρικότητα στις υψηλές ταχύτητες. 

Κινητήρας
Αλλο χαρακτηριστικό που σημάδεψε την ιστορική σφήκα (Vespa=σφήκα) της Piaggio είναι η χρησιμοποίηση δίχρονου κινητήρα 125 ή 150 κυβικών εκατοστών. Με αυτό το μοτέρ η PX Θα φτάσει τα 100 αλλά και τα 110 σε μια καλή ευθεία, όμως στις υψηλές ταχύτητες γίνεται νευρική λόγω των μικρών τροχών, και απαιτεί προσοχή και συνήθεια. 
Γιατί όμως να βιάζεται κανείς με μια δίχρονη PX; Κανένας λόγος δεν είναι αρκετός, ώστε να θυσιάσεις τη χαλαρότητα της βόλτας σου, πίσω στο χρόνο. 

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ