Επιθετικό μούτρο με LED προβολείς και φώτα θέσης.

Το μοντέλο αποπνέει σε κάθε περίπτωση το δυναμισμό και την ένταση.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Πρέπει να ψάξεις καλά για να βρεις καμπύλες πάνω στο Tracer, αφού σε όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας κυριαρχούν οι έντονες γωνίες, που του δίνουν μια άκρως επιθετική όψη, η οποία συμβαδίζει με την εταιρική ταυτότητα που συναντάμε σε όλη τη σειρά των ΜΤ και εν μέρει σε προϊδεάζει για το τι θα ακολουθήσει. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι διπλοί LED προβολείς με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας, ενώ αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Θα θέλαμε να είχε και LED φλας, αντί για τα συμβατικά με τα οποία είναι εξοπλισμένη. Τουλάχιστον υπάρχουν στη λίστα των γνήσιων αξεσουάρ. Από εκεί και πέρα η έκδοση GT ξεχωρίζει από την απλή χάρη στο πιρούνι με το χρυσό χρώμα, αντί για μαύρο, αλλά και τις πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, οι οποίες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της, αλλά δυστυχώς δεν ήταν διαθέσιμες στη μοτοσυκλέτα της δοκιμής. 

Το μπλε ματ χρώμα (Phantom Blue) που βλέπεται στις φωτογραφίες είναι προνόμιο μόνο της έκδοσης GT. Πέρα από αυτό είναι διαθέσιμη σε γκρι ματ, αλλά και έναν συνδυασμό μαύρου με ασημί που θυμίζει R1M. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και συμβαδίζει με την τιμή, αλλά και τον χαρακτήρα του μοντέλου. Η συναρμογή των πλαστικών είναι εξαιρετική και δεν παρουσίασαν τριγμούς ή συντονισμούς, περνώντας ακόμα και πάνω από έντονες κακοτεχνίες.
 

  • DPL_91

    Εγώ που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης με το Tracer 900 του 2018 την στανταρ εκδοση,πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω μετρήσει!σχεδόν ίδια κατανάλωση με το 660 ΧΤΧ που είχα!

      18
  • KONSTANTINOS

    6.5 λίτρα και 115 αλογα για καθημερινό μηχανάκι ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ υπερβολη.. Δεν τα χρειάζεσαι..αντιθέτως σε αντική μετακίνηση δυσανασχετούν... καλυτερα το 700 με τα 74 αλογα και τα 4,5 λιτρα κατανάλωση.. να ειμαστε και λιγο πραγματιστές

      52