Το TMAX παρουσιάστηκε πλήρως ανανεωμένο πριν από τέσσερα περίπου
χρόνια και το 2014 ήταν η χρονιά που επέλεξαν οι Ιάπωνες για να το «φρεσκάρουν»
σε αρκετούς τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς ήταν και η αισθητική με τις
αλλαγές να αφορούν ουσιαστικά το εμπρός μέρος.
Το γερακίσιο βλέμμα που έδιναν
οι προτζέκτορες των φωτιστικών σωμάτων του προηγούμενου TMAX αποτελεί παρελθόν. Τα φωτιστικά
σώματα δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχήμα και το εμπρός μέρος κρατά το γνώριμο και
επιθετικό του look.
Ωστόσο, όπως επιτάσσει η μόδα και η τεχνολογία, είναι πλέον LED και έχουν
τοποθετηθεί στο ρύγχος λίγο πιο ψηλά προσδίδοντας μια ελαφρώς διαφορετική αλλά
εξίσου χαρακτηριστική ταυτότητα στο ιαπωνικό scooter.
Το κεντρικά τοποθετημένο φως θέσης έχει επίσης
αποχωρίσει και στο ανασχεδιασμένο πλαστικό έχει τοποθετηθεί ένας μικρός
τριγωνικός διαχύτης που οδηγεί πιο αποτελεσματικά τον αέρα κάτω από τη ζελατίνα
για να μειώνεται το φαινόμενο της υποπίεσης.
Ανασχεδιασμένο είναι και το εμπρός
φτερό, με τα «αδυνατισμένα» πλαϊνά πλαστικά να είναι βαμμένα μαύρα τονίζοντας
έτσι ακόμη περισσότερο το νέο ανεστραμμένο πιρούνι, με το βλέμμα να πέφτει
αμέσως μετά στις νέες 4πίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες! Σαφώς πιο
δυναμικό λοιπόν το εμπρός μέρος του TMAX που συμπληρώνει ιδανικά την κομψή
και δυναμική σχεδίαση της ουράς.
Ποιοτικά, η γιαπωνέζικη καταγωγή του TMAX δεν
κρύβεται και ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς στον συγκεκριμένο τομέα.
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.