Το Daelim S3 Advance είναι ένα ευρύχωρο scooter που δε θα πει όχι και σε διαδρομές εκτός πόλης. Ο όγκος του, αν και δεν πρόκειται να ενοχλήσει στην πόλη, είναι μεγάλος και ευνοεί την άνεση. Διαθέτει, άλλωστε, μια τεράστια σέλα που θα ικανοποιήσει αναβάτη και συνεπιβάτη. Ωστόσο, μπορεί να αποδειχθεί λίγο ψηλή για αναβάτες κάτω του 1,65, οι οποίοι θα αναγκαστούν να πατούν στην άσφαλτο με τη μύτη των ποδιών τους. Ο χώρος για τα πόδια, τέλος, είναι άφθονος και ο αναβάτης μπορεί να τα απλώσει σε πιο ανοιχτές γωνίες.
Όσον αφορά στους χώρους, κάτω από τη (φωτιζόμενη και στηριζόμενη με αμορτισέρ) σέλα θα χωρέσει ένα full-face κράνος κι ένα jet. Μπροστά, δεν υπάρχει επίπεδο πάτωμα, όμως υπάρχει ένας γάντζος για τσάντες και δύο ντουλαπάκια, το ένα εκ των οποίων κλειδώνει. Μέσα στο τελευταίο υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, αλλά και μηχανικό άνοιγμα της σέλας - για την περίπτωση βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα.
Πέρα από την άνεση και τους χώρους, το S3 διαθέτει ένα τεχνολογικό υπέρ-ατού που εκπλήσσει ευχάριστα, αφού διαθέτει σύστημα keyless, και δεν χρειάζεται να βάλετε κλειδί σε κάποιο διακόπτη για να εκκινήσετε το scooter! Πρόκειται για ένα εύχρηστο σύστημα, όπου ο αναβάτης έχει πάνω του ένα μικρό πομπό, σε κάποια τσέπη. Όταν πλησιάσει το scooter, εκείνο του επιτρέπει να ξεκλειδώσει τον κεντρικό διακόπτη και να το βάλει μπροστά με τη μίζα,
Όσον αφορά στην οδήγηση, το Daelim S3 Advance έχει να δείξει πολλά θετικά στοιχεία στον χαρακτήρα του. Ο κινητήρας έχει πάντα να δώσει τη δύναμη που απαιτείται, τα φρένα είναι δυνατά και προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και οι αναρτήσεις αποσβένουν με επιτυχία τις ανωμαλίες του εδάφους. Μέσα στην πόλη, θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς και δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο να κινηθεί ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Επιπλέον, το scooter της Daelim κρατά σταθερή την απόδοσή του και μετά τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και η ισχύς του κινητήρα αργεί να εξαντληθεί, με αποτέλεσμα τα άνετα ταξιδάκια εκτός πόλης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 247
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 73x59
Συμπίεση (:1): 11
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 25/8.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,17/6.800
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα): 11,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 4,2
Βάρος (kg, κενό): 180
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 140
Τροχός Ε: 120/70-14
Τροχός Π: 140/60-13
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr