Η 959 θα συνεχίσει να έχει V2 κινητήρα.

Δεν σταματά η παραγωγή των V2

Η Ducati ανακοίνωσε ότι μετά τη 1299 Final Edition, δεν θα σταματήσει η παραγωγή V2 κινητήρων, αφού θα συνεχίζουν να κινούν τις supersport μοτοσυκλέτες της μεσαίας κατηγορίας σαν τη 959.

Μπορεί πριν λίγο καιρό η Ducati να παρουσίασε την καινούργια Panigale με τον V4 κινητήρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει σύντομα η παραγωγή supersport V2 μοτοσυκλετών. Στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Bologna μαζί με τη V4 κατασκευάζεται και η 1299 Final Edition.

Οι προηγούμενες εκδόσεις της 1299 ήταν Euro 3 όμως η Final Edition είναι Euro 4, που σημαίνει ότι η Ducati μπορεί να πουλήσει στην Ευρώπη όσα κομμάτια θέλει έως το 2020. Αφού υπάρχει ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα συνεχίζει να το παράγει μέχρι να της το απαγορέψουν οι Euro 5 κανονισμοί.

Ακόμα όμως και μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής της 1299, η Ιταλική φίρμα θα έχει στη γκάμα της μια δικύλινδρη supersport σαν την 959 Panigale. Ο V4 κινητήρας είναι πιο ακριβός και χρειάζεται τον διπλάσιο χρόνο για να συναρμολογηθεί, που σημαίνει ότι δεν είναι κατάλληλος για μια μεσαίας κατηγορίας και λογικού κόστους σπορ μοτοσυκλέτα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ducati, Claudio Domenicali, δήλωσε: «Δεν θα υπάρξουν μικρότερες εκδοχές του V4 για μοτοσυκλέτες σαν την 959 Panigale. Το κόστος του κινητήρα είναι πολύ υψηλό. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε V2 για την 959. Έχει πολλή ζωή ακόμα»

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά η Ducati είχε παρουσιάσει την έκδοση Corse της 959, η οποία ήταν εφοδιασμένη με αναρτήσεις της Ohlins (πιρούνι ΝΙΧ30 και αμορτισέρ ΤΤΧ46), τελικά της Akrapovic και ξεχωριστό βάψιμο.